Icana.ir
fa

کمبود اعتبار مشکل کندی روند اجرای پروژه راه‌آهن رشت- بندرانزلی

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: در این حوزه انتخابیه پروژه‌های بزرگی در حال اجرا است و این پروژه‌ها هزینه‌ای افزون بر 1200 میلیارد تومان داشته‌اند.6/26/2011 3:16:00 PM6/26/2011 3:16:00 PMIcana00http://media.icana.ir//image/2011/02/706_orig.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
حسن خسته بند:

کمبود اعتبار مشکل کندی روند اجرای پروژه راه‌آهن رشت- بندرانزلی

سرویس اقتصادی
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: در این حوزه انتخابیه پروژه‌های بزرگی در حال اجرا است و این پروژه‌ها هزینه‌ای افزون بر 1200 میلیارد تومان داشته‌اند.
یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 15:27
کمبود اعتبار مشکل کندی روند اجرای پروژه راه‌آهن رشت- بندرانزلی
کمبود اعتبار مشکل کندی روند اجرای پروژه راه‌آهن رشت- بندرانزلی نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: در این حوزه انتخابیه پروژه‌های بزرگی در حال اجرا است و این پروژه‌ها هزینه‌ای افزون بر 1200 میلیارد تومان داشته‌اند. http://media.icana.ir//image/2011/02/706_orig.jpg کمبود,اعتبار,مشکل,کندی,روند,اجرای,پروژه,راه‌آهن,رشت-,بندرانزلی Icana

"حسن خسته‌بند" در گفت‌وگو با گلچین افزود: بیشتر پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه، پروژه‌های ملی هستند که از جمله آنها می‌توان به احیای تالاب انزلی اشاره کرد؛ پروژه بزرگی که بعد از گذشت 20 سال فعالیت خود را از سر گرفته است و خوشبختانه روند خوب و سریعی دارد و امیدواریم این مهم در سال‌جاری توسعه یابد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بخش موج‌شکن‌ها که به‌منظور توسعه و ایمن‌سازی منطقه طراحی شده است و همچنین ساخت و ساز کارخانه کشتی‌سازی که حدود 400 میلیارد تومان هزینه در برداشته، اقدام‌های خوبی لحاظ شده است؛ این پروژه‌ها در طول سال‌های گذشته روند کندی داشته است.

وی ادامه داد: این پروژه که مربوط به سفر مقام معظم رهبری و از مصوبات دوره ششم مجلس بوده، در چند سال اخیر روند کندی داشته و رضایت بخش نبوده است.

به گفته خسته بند، در این بخش تلاش کرده‌ایم تا به اجرای این پروژه‌ها سرعت بخشیم، البته بخشی از روند کند این پروژه‌ها به مشکل پیمانکاران بازمی‌گردد.

وی در باره پروژه کنارگذر انزلی تصریح کرد: این پروژه سرعت مناسبی داشت و با بازدید مهندس نیکزاد بر سرعت آن افزوده شد و با قول مساعدی که پیرو تخصیص اعتبارات مناسب به این پروژه داده شد، امید می‌رود تا پایان شهریور از 16 کیلومتر مدنظر در این پروژه 10 کیلومتر آن آسفالت شود.

این نماینده مردم در مجلس همچنین در باره راه‌آهن رشت - انزلی توضیح داد: آنچه از این پروژه که مربوط به انزلی است سرعت خوبی ندارد که علت آن میزان اعتبارات کم است؛ با توجه به این‌که حدود 119 میلیون تومان پول برای این پروژه تخصیص یافته است، پیمانکاران رقمی معادل 80 میلیارد تومان طلبکارند؛ بنابراین پولی نمی‌ماند که مسیر 205 کیلومتری این پروژه عملیاتی شود.

خسته بند ادامه داد: این در حالی است که در زمان تخصیص اعتبار 65 یا 70 درصد آن تخصیص می‌یابد ضمن این‌که در کنار کمبود اعتبار ضعف عملکرد پیمانکار نیز بسیار تأثیرگذار بوده است.

ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC