Icana.ir
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اپراتورهای متخلف تلفن همراه اخطارهای لازم را دریافت کرده‌اند

سرویس صحن
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اعلام اینکه مستندات ما در مورد برخورد با اپراتورهای متخلف در کمیسیون صنایع به صورت مکتوب ارائه شده گفت: 11 اخطار به مخابرات، 5 اخطار به ایرانسل و 3 ا خطار به سایر اپراتورها در مورد کنترل کیفیت‌ها، داده شده است.
چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 12:19
اپراتورهای متخلف تلفن همراه اخطارهای لازم را دریافت کرده‌اند وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با اعلام اینکه مستندات ما در مورد برخورد با اپراتورهای متخلف در کمیسیون صنایع به صورت مکتوب ارائه شده گفت: 11 اخطار به مخابرات، 5 اخطار به ایرانسل و 3 ا خطار به سایر اپراتورها در مورد کنترل کیفیت‌ها، داده شده است. http://media.icana.ir/image/2011/04/4084_orig.jpg اپراتورهای,متخلف,تلفن,همراه,اخطارهای,لازم,را,دریافت,کرده‌اند Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست علنی امروز در پاسخ به سوال علی‌اکبر اولیا نماینده صدوق، گفت: ما در هفت منطقه از کشور به طور دائم کیفیت خدمات و ارتباطات را اندازه‌گیری می‌کنیم و می‌توانیم به مسئولان محترم ارائه دهیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: ما در مواردی که اپراتورها این حداقل‌ها را رعایت نکنند، به آنها اخطار می‌دهیم.

تقی‌پور با اعلام اینکه 11 اخطار از ابتدای امسال تاکنون به مخابرات ایران بابت اشکالاتی که در ارائه خدمات داشته‌اند، داده‌ایم، تصریح کرد: 5 اخطار هم به شرکت ایرانسل در مورد اشکالاتی که در مورد ارائه خدمات داشته، دادیم و در همین راستا نیز 3 اخطار هم به سایر اپراتورها داده شده است.

وزیر ارتباطات در مورد کیفیت موبایل با اعلام اینکه 5 شاخص برای اندازه‌گیری کیفیت موبایل معمولاً داریم تصریح کرد: ما تعیین کرده‌ایم که در طول سال گذشته با ایجاد و تجهیز مناطق مختلف استانی، این کنترل را بیشتر کنیم و اخطارهایی که شرح دادم نیز در راستای همین کنترل کیفیت‌ها است.

تقی‌پور در رابطه با قطعی مکالمات با اعلام اینکه حد مجازات آن 2 درصد است گفت: 98 درصد مکالمات باید به صورت موفق باشد و 2 درصد میانگین حق قطعی مکالمات را مخابرات دارد.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه در سال 90 این آمار به نیم درصد رسیده است، افزود: این آمار متعلق به تهران بود و در مورد استان کرمان هم در واقع به طور میانگین همان نیم درصد است

تقی‌پور با بیان اینکه خیابان به خیابان تست‌های سیگنال رسانی صورت گرفته است،‌ادامه داد: گراف‌های نمایشی، سند ادعای ما است؛ ظرف این یکسال ما توانسته‌ایم، پوشش بسیاری از مناطقی که خوب نبوده است را کامل کنیم.

وی بزرگراه آفریقا در تهران را مورد اشاره قرار داد و گفت: کیفیت بسیار خوبی در پوشش این منطقه ایجاد شده است که بزگراه مدرس نیز جز دیگر مناطق تهران است.

وی این شاخص را برای ایرانسل هم اختصاص داد و گفت: در مجموع ما به صورت مکتوب 250 صفحه مستندات مربوط به اندازه‌گیری‌ها که به صورت ماهانه انجام می‌گیرد و منجر به برخورد با اپراتور می‌شود را در کمیسیون به آقای اولیا ارائه داده‌ایم.

تقی‌پور با بیان اینکه نیازمند این هستیم که روز به روز ایستگاه‌ها را بیشتر کنیم، تصریح کرد: اگراین کار با همکاری دوستان صورت بگیرد، بسیاری از این مشکلات حل می شود.

وی در رابطه با انتقاد اولیا از عدم وجود استانداردها در مخابرات گفت: استانداردهائی که ما داریم استانداردهای جهانی مخابرات است و در سایت سازمان تنظیم مقررات آمده است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسائل مربوط به هر نوع شکایتی در این سایت آمده است گفت: بحث مکالمات زیر 3 ثانیه که آقای اولیا فرموده اند، قبلاً رعایت می شد، یک مدت قطع شد و مجدداً با تذکرات نمایندگان مجلس مجدداً ابلاغ شد و اپراتورها حق ندارند برای مکالماتی که زیر 3 ثانیه به دلیل مشکل شبکه قطع می شود وجهی را دریافت کنند.

تقی پور با بیان اینکه استفاده تبلیغاتی ما را از انتشار ریز این جزئیات منع می کند، اظهار کرد: در هر نقطه ای که در گراف‌ها  سبز نشان داده شده بود؛ اگر مشکلی برای پوشش بود ما پاسخگو هستیم.

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC