Icana.ir
fa

جرأت استفاده از هواپیمای ایران 141 را نداریم

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ای‌کاش سرمایه‌های کشور برای تولید هواپیما در زمینه دیگری مصرف می‌شد، گفت: هواپیما مسافربری ایران 141 به علت همکاری با شرکت‌های اوکراینی کیفیت و ایمنی مناسبی برای استفاده در خطوط هوایی کشور را ندارد.10/15/2011 5:11:00 PM10/15/2011 5:11:00 PMIcana00http://media.icana.ir//image/2011/04/3944_orig.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
لاهوتی به نقل از وزیر راه سابق

جرأت استفاده از هواپیمای ایران 141 را نداریم

سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ای‌کاش سرمایه‌های کشور برای تولید هواپیما در زمینه دیگری مصرف می‌شد، گفت: هواپیما مسافربری ایران 141 به علت همکاری با شرکت‌های اوکراینی کیفیت و ایمنی مناسبی برای استفاده در خطوط هوایی کشور را ندارد.
سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 16:43
جرأت استفاده از هواپیمای ایران 141 را نداریم
جرأت استفاده از هواپیمای ایران 141 را نداریم عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ای‌کاش سرمایه‌های کشور برای تولید هواپیما در زمینه دیگری مصرف می‌شد، گفت: هواپیما مسافربری ایران 141 به علت همکاری با شرکت‌های اوکراینی کیفیت و ایمنی مناسبی برای استفاده در خطوط هوایی کشور را ندارد. http://media.icana.ir//image/2011/04/3944_orig.jpg جرأت,استفاده,از,هواپیمای,ایران,141,را,نداریم Icana

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: اگرچه تحریم‌ها در طول سال‌های گذشته آسیب‌های فراوانی به صنعت هوایی کشور وارد کرده است اما عقب ماندگی این صنعت تنها مربوط به این تحریم‌ها نیست.

نمانیده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: بی‌برنامگی و تصمیمات نادرست و هیجانی در این صنعت و استفاده منابع موجود در زمینه‌های توجیه‌ناپذیر نیز آسیب‌های فراوانی به صنعت هوایی کشور وارد کرده است.

وی با بیان این‌که تحریم‌ها و عدم فروش هواپیماهای نو ناوگان هوایی کشور را فرسوده کرده است، گفت: عدم فروش هواپیماهای نو به کشور در طول سال‌های گذشته، ناوگان هوایی کشور را فرسوده کرده است ولی این موضوع در سال‌های پیش با درایت و تصمیمات صحیح و مناسب قابل پیشگیری بود.

نماینده مردم لنگرود تأکید کرد: اجرای تصمیمات و سیاست‌های بی مورد و اتلاف منابع مالی از سوی مدیران در طول سال‌های گذشته در به وجود آمدن وضعیت کنونی در صنعت هوایی کشور مؤثر بوده است.

 

هواپیمایی که جرأت استفاده از آن در خطوط هوایی را نداریم

وی با انتقاد از سرمایه گذاری‌های بسیار بالا برای تولید هواپیما در ایران گفت: اینکه منابع بسیار زیادی برای تولید هواپیماهای اوکراینی و از رده خارج مصرف شد و در نهایت هیچ نتیجه‌ای عاید کشور نکرد از جمله سیاست‌های نادرست در این صنعت بود.

بائوج لاهوتی ادامه داد: اگر هواپیمای ایران 141 هواپیمای به روز و مدرنی بود چرا تا به امروز از این هواپیما هیچ استفاده‌ای در هیچ یک از خطوط هوایی کشور نشده است.

 

وزیری که از عاقبت پرواز ایران141 هراس داشت

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه وزیر راه وقت بر غیر ایمن بودن هواپیما ایران 141 تأکید می‌کرد، گفت: بهبهانی وزیر راه وقت بارها از نا‌ایمن بودن هواپیمای ایران 141 سخن می‌گفت و خطرناک بودن پرواز با آن را علت اصلی عدم بکارگیری آن در خطوط هوایی کشور می‌خواند.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: اگر چه تحریم‌ها پیشرفت‌هایی را نصیب ایران در صنعت هوایی کرده است که نمونه آن تعمیرات اساسی تمام هواپیماهای در داخل کشور است ولی این به معنی توانایی ساخت هواپیماهای بزرگ مسافرتی نیست.

 

ای‌کاش هزینه تولید ایران 141 برای فعالیت دیگری مصرف می‌شد

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: ای کاش مسئولان برای تولید هواپیما در داخل کشور با شرکت‌ها و موسسه‌های بسیار قوی‌تر از موسسات اوکراینی قرارداد می‌بستند و سرمایه‌های کشور برای تولید این نوع هواپیما به کارگرفته نمی‌شد./

انتهای پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC