Icana.ir
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
حیدری دستنایی:

هوشمند سازی مدارس از محورهای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است

سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هوشمند سازی مدارس را از محورهای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف از هوشمندسازی مدارس تربیت دانش‌آموزانی پژوهش ‌محور و پژوهش‌گر است.
جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 10:45
هوشمند سازی مدارس از محورهای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هوشمند سازی مدارس را از محورهای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف از هوشمندسازی مدارس تربیت دانش‌آموزانی پژوهش ‌محور و پژوهش‌گر است. http://media.icana.ir/image/2011/06/7166_orig.jpg هوشمند,سازی,مدارس,از,محورهای,سند,تحول,بنیادین,در,آموزش,و,پرورش,است Icana

نورالله حیدری دستنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به هوشمند سازی مدارس کشور، تصریح کرد: اتصال مدارس به شبکه اینترنت، تجهیز کلاس‌های مدارس و تولید محتوای الکترونیکی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای هوشمندسازی در مدارس اجرا می‌شود.

نماینده مردم اردل، کیار و فارسال در مجلس شورای اسلامی هوشمندسازی مدارس از محورهای توسعه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: هدف از هوشمندسازی مدارس تربیت دانش‌آموزانی پژوهش ‌محور و پژوهش‌گر است.

وی ارتقا کیفیت در حوزه تعلیم و تربیت با استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین دنیا همگام با نیازهای دانش آموزان و معلمان را از دیگر دستاوردها هوشمندسازی مدارس دانست و افزود: هوشمندسازی مدارس مهمترین عامل تقویت بهره‌مندی از فناوری روز توسط معلمان و دانش آموزان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: هدف از هوشمندسازی مدارس تربیت دانش‌آموزانی پژوهش ‌محور و پژوهش‌گر است و به‌کار‌گیری دانش و فناوری برتر، زمینه‌ساز تربیت مدیران فردای میهن اسلامی است.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش در مرحله اول هوشمند سازی در ناحیه یک همدان 25 آموزشگاه تا پایان بهمن ماه افتتاح خواهند شد./

 

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC