سال ۹۷ سال حمایت از کالای ایرانی
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
آرین منش تاکید کرد:

برخی تبلیغات هم مجاز است و هم گامی خلاف انتخابات

سرویس دیگر رسانه‌ها
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس،با بیان اینکه خلاء قانونی برای نحوه تبلیغات وجود ندارد،گفت: گاهی هزینه‌های نسبتا سنگین برای جلب آرا در نقاط مختلف مشاهده می‌شود که ضد تبلیغ محسوب می‌شود.
سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 13:49
برخی تبلیغات هم مجاز است و هم گامی خلاف انتخابات یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس،با بیان اینکه خلاء قانونی برای نحوه تبلیغات وجود ندارد،گفت: گاهی هزینه‌های نسبتا سنگین برای جلب آرا در نقاط مختلف مشاهده می‌شود که ضد تبلیغ محسوب می‌شود. http://cdn.icana.ir/d/019/494.jpg برخی,تبلیغات,هم,مجاز,است,و,هم,گامی,خلاف,انتخابات Icana

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛جواد آرین‌منش،درخصوص نحوه تبلیغات و فعالیت‌ کاندیداها و جبهه‌ها به ایسنا گفت:با توجه به اینکه عملکرد چهار ساله نمایندگان در مجلس بهترین تبلیغ برای آنها به شمار می‌رود، لذا باید گفت که تبلیغات بلافاصله پس از برگزاری انتخابات مجلس شروع و تا 4 سال بعد ادامه دارد.

به گفته وی،درکلان‌ شهرها تبلیغات ازچند ماه قبل از انتخابات،آغاز می‌شود و داوطلبان خود را در اشکال گوناگون مانند میزگردها،سخنرانی‌ها و نشست‌ها معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی تبلیغاتی که انجام می‌شود هم مجاز است و هم گامی خلاف انتخابات،اظهارعقیده کرد: گاهی هزینه‌های نسبتا سنگین برای جلب آرا در نقاط مختلف مشاهده می‌شود که ضد تبلیغ محسوب می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس،با تاکید بر ضرورت نظارت جدی دستگاه‌های ذی‌ربط، اظهارداشت: خلاء قانونی برای نحوه تبلیغات وجود ندارد،البته ممکن است قانون نیاز به اصلاحاتی داشته باشد اما از این سو نیز باید برخی موارد را مورد توجه قرار دهیم که در شهرهایی مانند تهران، مشهد، اصفهان و یا شیراز که جمعیت بالایی دارند،هرگز امکان معرفی افراد در مدت زمانی حدودا یک هفته وجود ندارد و اگر در شهرهای بزرگ شخصی، چهره‌ صاحب‌نامی نباشد،هرچقدر شایسته و لایق باشد،نمی‌تواند خود را در مدت زمان محدود به جامعه معرفی کند، لذا در این زمینه به نظر می رسد که تجدیدنظرهایی در قانون باید صورت گیرد.

وی گفت:‌مردم با گذشت بیش از30 سال و حضور درعرصه‌های انتخاباتی، قادر به تشخیص شرایط تبلیغات و انتخاب افراد اصلح هستند بنابراین کسانی که متوسل به شیوه‌های نادرست می‌شوند و با تطمیع و روش‌های غیرمعمول، عمل می‌کنند نتیجه‌ای از کارشان نمی‌گیرند، چرا که مردم در رای دادن حرفه‌ای شده‌اند.

آرین منش،با بیان اینکه فضای تبلیغاتی می‌تواند برمشارکت مردم موثر باشد،اظهارداشت:فضای تبلیغاتی می‌تواند یادآوری برای حضور درعرصه‌ انتخابات باشد و دراین راستا رقابت‌های سالم انتخاباتی می‌تواند فضا را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم گرم کند./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000