عید قربان
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
اکبرنژاد:

باید نوع تبلیغات انتخاباتی را تغییر دهیم

سرویس دیگر رسانه‌ها
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است که با توجه به پیشرفت‌هایی که در اطلاع‌رسانی دنیا ایجاد شده، باید نوع تبلیغات انتخاباتی را نیز تغییر دهیم.
شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 10:35
باید نوع تبلیغات انتخاباتی را تغییر دهیم یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس معتقد است که با توجه به پیشرفت‌هایی که در اطلاع‌رسانی دنیا ایجاد شده، باید نوع تبلیغات انتخاباتی را نیز تغییر دهیم. http://cdn.icana.ir/d/019/16477.jpg باید,نوع,تبلیغات,انتخاباتی,را,تغییر,دهیم Icana

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛شکوراکبرنژاد با اشاره به تاثیر نحوه گفتمان کاندیداها در میزان مشارکت مردم، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌هایی که در اطلاع‌رسانی دنیا ایجاد شده، به نظر می‌رسد که باید نوع تبلیغات را تغییر دهیم،اما درعین حال باید توجه داشت که در قوانین خلاءیی وجود ندارد و اگر نقصی باشد می‌تواند برطرف شود.

وی تصریح کرد:اگر تبلیغاتی از نوع عکس‌های کاندیداها و پلاکاردها حذف شود و روش‌هایی جایگزین شود که هزینه‌های بالا را به حداقل برساند،قطعا مفیدتر خواهد بود و مردم به جای عکس یک کاندیدا،با شخصیت،منش و تخصص وی آشنا شده و اطلاعاتی کسب می‌کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس به برخی تبلیغات که می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد،اشاره کرد و گفت:مردم به خوبی واقف هستند که اگر شخصی پول‌های آنچنانی هزینه کند،نماینده خوبی برای ملت نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد:در نتیجه،به نظر می‌رسد آن‌چه می‌تواند مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات موجب شود،بیش از تبلیغات،توجه به مسائل کلان و ملی کشور است،اما درعین حال نحوه گفتمان کاندیداها نیز می‌تواند در روحیه مردم اثرگذار باشد./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار