Icana.ir
fa

بیشترین سهم اجرای عدالت آموزشی باید به مناطق محروم اختصاص یابد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص اجرای عدالت اجتماعی و از بین بردن نابرابری‌ها در نظام آموزشی اظهار داشت: رسیدن به اهداف اجرای عدالت اجتماعی از جمله موضوعاتی مورد بررسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شمار می‌رفت به گونه‌ای که میزان توجه به مناطق محروم در صدر برنامه‌ها و تصمیمات قرار گرفت.10/28/2012 1:21:00 PM10/28/2012 1:21:00 PMIcana00http://media.icana.ir//image/2012/08/24242_orig.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
نگهبان‌سلامی:

بیشترین سهم اجرای عدالت آموزشی باید به مناطق محروم اختصاص یابد

سرویس اجتماعی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص اجرای عدالت اجتماعی و از بین بردن نابرابری‌ها در نظام آموزشی اظهار داشت: رسیدن به اهداف اجرای عدالت اجتماعی از جمله موضوعاتی مورد بررسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شمار می‌رفت به گونه‌ای که میزان توجه به مناطق محروم در صدر برنامه‌ها و تصمیمات قرار گرفت.
یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 15:05
بیشترین سهم اجرای عدالت آموزشی باید به مناطق محروم اختصاص یابد
بیشترین سهم اجرای عدالت آموزشی باید به مناطق محروم اختصاص یابد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در خصوص اجرای عدالت اجتماعی و از بین بردن نابرابری‌ها در نظام آموزشی اظهار داشت: رسیدن به اهداف اجرای عدالت اجتماعی از جمله موضوعاتی مورد بررسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شمار می‌رفت به گونه‌ای که میزان توجه به مناطق محروم در صدر برنامه‌ها و تصمیمات قرار گرفت. http://media.icana.ir//image/2012/08/24242_orig.jpg بیشترین,سهم,اجرای,عدالت,آموزشی,باید,به,مناطق,محروم,اختصاص,یابد Icana

محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ در خصوص اجرای عدالت اجتماعی و از بین بردن نابرابری‌ها در نظام آموزشی اظهار داشت: رسیدن به اهداف اجرای عدالت اجتماعی از جمله موضوعاتی مورد بررسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شمار می‌رفت به گونه‌ای که میزان توجه به مناطق محروم در صدر برنامه‌ها و تصمیمات قرار گرفت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه برگزاری این‌گونه جلسات آنچنان نمی‌تواند نوید بخش انجام فعالیت‌ها و رفع مشکلات باشد چراکه این مهم زمانی محقق می‌شود که میزان اعتبار و بودجه درنظر گرفته شده برای اجرا لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه باید به همان میزانی که به شهرهای بزرگ توجه می‌شود شهرهای کوچک به ویژه روستاها نیز توجه شود،افزود: بررسی‌های انجام شده، نشان می‌دهد که بسیاری از قبولی‌های کنکور با رتبه‌های عالی، کسانی هستند که از دل مناطق محروم جامعه بیرون آمده و در روستاهای دور افتاده تحصیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با اجرای عدالت آموزشی و توجه بسیار به شهرهای کوچک، می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور در زمینه نخبه‌پروری و شکوفایی استعدادها موثرتر واقع شویم.

نگهبان‌سلامی با انتقاد از اجرایی نشدن برخی اعتبارات نسبت به انجام اقداماتی در زمینه عدالت آموزشی در کشور تاکید کرد: اگر میزان اعتبارات درنظر گرفته شده به خود همان استان و یا شهرستان محروم تعلق گیرد می‌توان تا حدود زیادی مشکلات آموزشی در روستاهای محروم را برطرف کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بدیهی است تسریع در اجرای عدالت آموزشی در رشد و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد و ما را در رسیدن به اهداف مشخص آموزشی یاری می‌رساند./

پایان پیام

ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC