Icana.ir
fa

تخصیص ناعادلانه اعتبارات و ضعف کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی محور سوال ازفرجی دانا

نماینده مردم مبارکه در مجلس، با انتقاد از تخصیص ناعادلانه اعتبارات به دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی،‌ گفت: اختصاص اعتبارات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی عادلانه نبوده و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در این مراکز نیز بر اساس موازین و نیازهای منطقه‌ای صورت نگرفته است.3/8/2014 10:00:00 AM3/8/2014 10:00:00 AMIcana00http://media.icana.ir//image/2013/08/44856_orig.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
ایرانپور تاکید کرد:

تخصیص ناعادلانه اعتبارات و ضعف کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی محور سوال از فرجی دانا

سرویس اجتماعی
نماینده مردم مبارکه در مجلس، با انتقاد از تخصیص ناعادلانه اعتبارات به دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی،‌ گفت: اختصاص اعتبارات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی عادلانه نبوده و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در این مراکز نیز بر اساس موازین و نیازهای منطقه‌ای صورت نگرفته است.
شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 10:10
تخصیص ناعادلانه اعتبارات و ضعف کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی محور سوال از  فرجی دانا
تخصیص ناعادلانه اعتبارات و ضعف کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی محور سوال ازفرجی دانا نماینده مردم مبارکه در مجلس، با انتقاد از تخصیص ناعادلانه اعتبارات به دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی،‌ گفت: اختصاص اعتبارات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی عادلانه نبوده و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی در این مراکز نیز بر اساس موازین و نیازهای منطقه‌ای صورت نگرفته است. http://media.icana.ir//image/2013/08/44856_orig.jpg تخصیص,ناعادلانه,اعتبارات,و,ضعف,کیفیت,آموزشی,در,دانشگاه‌های,پیام,نور,و,علمی,کاربردی,محور,سوال,از,,فرجی,دانا Icana

علی ایرانپور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ با یادآوری سوال خود از وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری،‌ افزود: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد گسترش مجموعه‌های دانشگاهی مانند دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی در کنار دانشگاه‌های دولتی بودیم بنابراین به نظر می‌رسد وزارت علوم باید جدی‌تر و عادلانه تر به بحث اعتبارات عمرانی و توسعه این مراکز دانشگاهی در مناطق مختلف کشور ورود پیدا کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وزارت علوم به عنوان متولی امر آموزش عالی در کشور موظف به نظارت بر دانشگاه‌ها است،‌ یادآور شد: امروزه اختصاص اعتبارات دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی عادلانه نبوده و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی نیز بر اساس موازین و نیازهای منطقه‌ای صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ تصریح کرد: همچنین سوالی که از فرجی دانا وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری دارم آن است که دلیل اصلی تاخیر در به پایان رسیدن و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و علمی و فرهنگی در دانشگاه‌های علمی کاربردی و پیام نور  چیست؛ سالیان سال است این امر با تاخیر مواجه شده درحالی که برخی از پروژه‌ها به سرعت به پایان می‌رسند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: کیفیت آموزشی دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی از دیگر محورهای سوال از وزیر علوم است؛ متاسفانه این دانشگاه‌ها از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار نیستند که بدون‌شک ادامه این روند مشکلاتی را در فضای آموزشی کشور ایجاد می‌کند./

پایان پیام

ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC