هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
احمدی لاشکی :

برند سازی گره ای از مشکلات شالیکاران باز نمی کند/ طرح ها روی کاغذ باقی نماند

سرویس اقتصادی
نماینده نوشهر و چالوس در مجلس باتاکید بر اینکه نوشتن نامه و آیین نامه گره ای از مشکلات کشاورزان و برنج کاران بازنمی کند، گفت: جهادکشاورزی باید طرحی بنویسد که برای کشاورز توجیه اقتصادی داشته باشد و در حد کتابت باقی نماند.
یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 11:15
برند سازی گره ای از مشکلات شالیکاران باز نمی کند/ طرح ها روی کاغذ باقی نماند نماینده نوشهر و چالوس در مجلس باتاکید بر اینکه نوشتن نامه و آیین نامه گره ای از مشکلات کشاورزان و برنج کاران بازنمی کند، گفت: جهادکشاورزی باید طرحی بنویسد که برای کشاورز توجیه اقتصادی داشته باشد و در حد کتابت باقی نماند. http://cdn.icana.ir/d/019/57669.jpg برند,سازی,گره,ای,از,مشکلات,شالیکاران,باز,نمی,کند/,طرح,ها,روی,کاغذ,باقی,نماند Icana

قاسم احمدی لاشکی در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به خبرمنتشر شده از سوی جهادکشاورزی مبنی بر تدوین آئین نامه داخلی برند سازی برنج ایرانی، گفت: اقداماتی مانند نوشتن نامه و آئین نامه بر اساس میل و خواست جهادکشاورزی گره ای از مشکلات کشاورزان باز نمی کنید.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مازندران 5 درصد از وسعت خاک کشور را داراست، تصریح کرد: 20 درصد محصولات کشاورزی در مازندران تولید می شود که این رقم لزوم توجه ویژه به امور مربوط به کشاورزان به خصوص برنج کاران خطه شمال کشور را یادآوری می کند.

احمدی لاشکی با تاکید بر اینکه باید همت ویژه ای برای حل مشکلات کشاورزان در کشور شکل بگیرد، اما  چیزی که مشاهده می شود این است که از کشاورز حمایت نمی شود، افزود: کلمه برنج یادآور رنج پروسه کاشت تا برداشت این محصول است، کشاورزان زحمت کش نیاز به حمایت دارند و دولت باید به این نکته توجه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم نبود انگیزه اقتصادی برای کشاورزان را یک آسیب بزرگ در حوزه تولید و تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: به علت بی توجهی های صورت گرفته و نداشتن توجیه اقتصادی کشاورزی، بسیاری از کشاورزان شمالی به منظور کسب سود و درآمد بیشتر زمینهای خود را برای ویلا سازی می فروشند که این یک زنگ خطر بزرگ است.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهادکشاورزی باید طرح هایی بنویسد که برای کشاورزان توجیه اقتصادی داشته باشد، یادآور شد: امیدواریم تدوین طرح برند سازی برای برنج ایرانی در حد کتابت نباشد و کاربردی و عملیاتی شود.

پایان پیام/

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000