شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
ایرانپور:

عدم نظارت بر کمیت و کیفیت پیام های بازرگانی مخاطبان رسانه ملی را کاهش می دهد

سرویس فرهنگی
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: صداوسیما ارگانی منتسب به نظام است از این رو باید به مباحث اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بیشتر بپردازد.
یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 15:34
عدم نظارت بر کمیت و کیفیت پیام های بازرگانی مخاطبان رسانه ملی را کاهش می دهد عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: صداوسیما ارگانی منتسب به نظام است از این رو باید به مباحث اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بیشتر بپردازد. http://cdn.icana.ir/d/019/44854.jpg عدم,نظارت,بر,کمیت,و,کیفیت,پیام,های,بازرگانی,مخاطبان,رسانه,ملی,را,کاهش,می,دهد Icana

علی ایرانپور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سازمان صداوسیما به عنوان یک رسانه مادر بیشترین مخاطب را دارد، گفت: قاعدتا هزینه هایی که برای ساخت و تولید برنامه می شود بالاست و محدودیت هایی در درآمدزایی وجود دارد اما باید بررسی شود که این درآمدزایی ها به چه گونه ای باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه باید برنامه ریزی و هدف گذاری در عرصه تبلیغات صداوسیما صورت گیرد، خاطرنشان کرد: پیام های بازرگانی در رسانه ملی  نباید در هر لحظه پخش شود چرا که توهین به مخاطب است.

وی افزود: قطع برنامه های تلویزیونی صرفا به علت پخش تبلیغات بازرگانی، انسجام مطلب را در ذهن مخاطب از بین برده و رفته رفته مخاطب را از رسانه ملی دورمی کند.

ایرانپور در ادامه گفت: از طرفی از آنجایی که برخی محصولات تبلیغ شده در صداوسیما فاقد کیفیت هستند این رسانه باید دقت کند صرف اینکه شرکت ها مبلغی را پرداخت می کنند، تبلیغات را برعهده نگیرد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت ها از فرصت استفاده کرده و به جای افزایش کیفیت، همان مبلغ را صرف تبلیغات می کنند، افزود: صداوسیما ارگانی منتسب به نظام است و باید مجری منافع و مصالح نظام باشد از این رو باید به مباحث اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری بیشتر بپردازد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان تصریح کرد: متأسفانه جای مباحث اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی خالی است و به موارد مربوط به فرهنگ نیز کمتر پرداخته می شود لذا مسئولین صداوسیما باید توجه داشته باشند به نوشتن شعار سال در بالای شبکه ها بسنده نکرده و در تولید برنامه های با کیفیت برنامه ریزی داشته باشند.

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000