شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
آقایی:

مدیریت مفهومی فراتر از تکیه زدن بر کرسی ریاست است/ضرورت توجه ویژه به ایمنی صنعت حمل و نقل

سرویس اقتصادی
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در واکنش به وقوع حوادث سقوط هواپیما ایران 140 و خروج 2 قطار از ریل،گفت: مدیریت فقط پشت میز و بر صندلی ریاست تکیه زدن نیست و مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به ایمنی صنعت حمل ونقل توجه ویژه ای داشته و بر حوزه تحت مدیریتشان مسلط باشد.
سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 14:57
مدیریت مفهومی فراتر از تکیه زدن بر کرسی ریاست است/ضرورت توجه ویژه به ایمنی صنعت حمل و نقل عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در واکنش به وقوع حوادث سقوط هواپیما ایران 140 و خروج 2 قطار از ریل،گفت: مدیریت فقط پشت میز و بر صندلی ریاست تکیه زدن نیست و مسئولان وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به ایمنی صنعت حمل ونقل توجه ویژه ای داشته و بر حوزه تحت مدیریتشان مسلط باشد. http://cdn.icana.ir/d/019/42739.jpg مدیریت,مفهومی,فراتر,از,تکیه,زدن,بر,کرسی,ریاست,است/ضرورت,توجه,ویژه,به,ایمنی,صنعت,حمل,و,نقل Icana

علی اکبر آقایی مغانجوقی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت در واکنش به وقوع حوادث سقوط هواپیما ایران 140 و خروج 2 قطار از ریل در مسیرهای شاهرود و لرستان، گفت: مدیریت فقط پشت میز و بر صندلی ریاست تکیه زدن نیست و مسئولان  وزارت راه و شهرسازی باید  نسبت به  ایمنی صنعت حمل ونقل توجه ویژه ای داشته و  بر حوزه تحت مدیریتشان مسلط باشد.
 

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری حضور امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس در سازمان هواپیمایی کشور به منظور بررسی سانحه سقوط هواپیما ایران 140، تصریح کرد: وقتی هواپیمایی سقوط می کند برای بررسی حادثه دستورالعمل‌هایی وجود دارد که تشکیل کمیته بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی کشور یکی از این دستورالعمل هاست و مجلس هم طبق دستور رئیس مجلس در این رابطه به صورت جدی ورود می یابد و مشکلات و مسایل را بررسی می کند.

 این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: دستور توقف پرواز هواپیماهای آنتونوف نوشداری بعد از مرگ سهراب است که دیگر فایده ای ندارد و کسی که به این هواپیما مجوز پرواز داده است باید به مردم پاسخگو باشد.

وی به تجربه شخصی خود در پرواز با هواپیمای ایران 140 اشاره کرد و گفت: بک بار سوار ایران 140 شدم و مسیر فرودگاه مهرآباد تا امام را سفر کردم و این هواپیما اصلا تعادل نداشت و معلوم نیست با این وضعیت چرا به این هواپیما مجوز پرواز دادند.

آقایی با بیان اینکه هواپیمای 140  از نظر موتور بسیار ضعیف است، تصریح کرد: سوال  این است که با وضعیت این هواپیما چرا مجوز پرواز از از تهران به طبس صادر شده است .

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه کسی که به ایران 140  مجوز پرواز داده مسئول سوانح و حوادث پیش آمده است، گفت:  بررسی های اولیه وقوع سانحه سقوط ایران 140 توسط  کمیسیون عمران مجلس در حال انجام است و این موضوع را قدم به قدم تعقیب می کنیم./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار