Icana.ir
fa

لزوم تسریع در پرداخت اعتباراتموردنیاز راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک

نماینده مردم پل ختر در مجلس با یادآوری اینکه استان لرستان از لحاظ برخورداری از خطوط راه آهن جزء ضعیف ترین نقاط کشور است،گفت: با توجه به اینکه در این شرایطراه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک محور توسعه استان لرستان محسوب می شود دولت باید به پرداخت اعتبارات مورد نیازو بهره برداری از این پروژه تسریع بخشد.1/10/2015 1:30:00 PM1/10/2015 1:30:00 PMIcana00http://media.icana.ir//image/2013/08/44121_orig.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
کائیدی تاکید کرد:

لزوم تسریع در پرداخت اعتبارات موردنیاز راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک

سرویس اقتصادی
نماینده مردم پل ختر در مجلس با یادآوری اینکه استان لرستان از لحاظ برخورداری از خطوط راه آهن جزء ضعیف ترین نقاط کشور است،گفت: با توجه به اینکه در این شرایط راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک محور توسعه استان لرستان محسوب می شود دولت باید به پرداخت اعتبارات مورد نیازو بهره برداری از این پروژه تسریع بخشد.
شنبه 20 دی 1393 ساعت 13:40
لزوم تسریع در پرداخت اعتبارات  موردنیاز راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک
لزوم تسریع در پرداخت اعتباراتموردنیاز راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک نماینده مردم پل ختر در مجلس با یادآوری اینکه استان لرستان از لحاظ برخورداری از خطوط راه آهن جزء ضعیف ترین نقاط کشور است،گفت: با توجه به اینکه در این شرایطراه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک محور توسعه استان لرستان محسوب می شود دولت باید به پرداخت اعتبارات مورد نیازو بهره برداری از این پروژه تسریع بخشد. http://media.icana.ir//image/2013/08/44121_orig.jpg لزوم,تسریع,در,پرداخت,اعتبارات,,موردنیاز,راه,آهن,درود،خرم,آباد،پل,دختر,و,اندیمشک Icana

علی کائیدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اینکه راه آهن وخطوط ریلی یکی از زیر ساخت های مهم برای توسعه هر منطقه ای به شمار می رود، گفت: به طور کلی در حالی که راه های ارتباطی جاده ای،ریلی و  هوایی در توسعه هر استانی نقش بسزایی دارند متاسفانه استان لرستان از نظر خطوط ریلی یکی از ضعیفترین استانهای کشور محسوب می شود.

نماینده مردم پل دختردرمجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه یک خط آهن از اراک به سمت درود می آید و از درود هم از میانکوه به سمت خوزستان می رود،افزود: با توجه به اینکه این خط ریلی از منطقه کوهستانی می گذرد خیلی برای استان مفید نبوده و تاثیر چندان مثبتی بر توسعه استان ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه تا بحال به منظور ارتقای خطوط ریلی استان تلاشهای زیادی انجام شده است، تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اتصال خطوط ارتباطی بین مراکز استانها و با پیگیری‌های انجام شده احداث راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک حدود دو سال پیش در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و مصوب شد.

کائیدی با تاکید بر اینکه عبور قطار از پل دختر یکی از آرزوهای مردم منطقه است،تصریح کرد: سال 89 در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کردم این راه اهن با شیب 2 درصد می گذرد از مسیری می رود که بچه ها قطار را ببینند و جمعیت وجود دارد و حالا عبور این خط آرزوی منطقه لرستان و پل دختر است که امیدواریم هرچه سریعترعملی شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: با فعال شدن راه آهن لرستان میلیونها تن بار و 100 ها هزار مسافر از این مسیر جابجا خواهد شد که برای استان توسعه آور و اشتغال زاخواهد بود.

وی با یادآوری اینکه لرستان در بن بست قرار گرفته و  نه به دریاهای ازاد و مرزهای خاکی دسترسی ندارد، تصریح کرد: تا به امروز لرستان همانند استانهای اصفهان و یزد از لحاظ خطوط ریلی توسعه چندانی نداشته بنابراین  راه اندازی و فعال شدن راه آهن لرستان می تواند توسعع استان را رقم بزند.

نماینده مردم پل دختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه از محل فروش سهام فولاد خوزستان تامین می شود،گفت: راه آهن درود،خرم آباد،پل دختر و اندیمشک محور توسعه استان لرستان است و دولت باید به پرداخت اعتبارات و  بهربرداری از این پروژه تسریع بخشد چرا که اگر این پروژه زودتر به نتیجه نرسد لرستان از توسعه عقب خواهد ماند./

پایان پیام

ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC