Icana.ir
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
جلودارزاده مطرح کرد:

بازار خودرو در دست جاده مخصوصی ها/در شرایط انحصاری بازار خودرو آزادسازی قیمت توجیهی ندارد

سرویس اقتصادی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط انحصاری بازار خودرو آزادسازی قیمت توجیهی ندارد،گفت:شورای رقابت باید با نظارت کامل بر افزایش کیفیت و ارتقای تکنولوژی خودروها اجازه آزادسازی قیمت دهد.
یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 11:41
بازار خودرو در دست جاده مخصوصی ها/در شرایط انحصاری بازار خودرو آزادسازی قیمت توجیهی ندارد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط انحصاری بازار خودرو آزادسازی قیمت توجیهی ندارد،گفت:شورای رقابت باید با نظارت کامل بر افزایش کیفیت و ارتقای تکنولوژی خودروها اجازه آزادسازی قیمت دهد. http://cdn.icana.ir/d/019/201605107998476549.jpg بازار,خودرو,در,دست,جاده,مخصوصی,ها/در,شرایط,انحصاری,بازار,خودرو,آزادسازی,قیمت,توجیهی,ندارد Icana

سهیلا جلودارزاده درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه خودروی داخلی تنها در شرایطی که توان رقابت با خودروی خارجی را داشته باشد، باید آزادسازی قیمت شود،گفت:با برابری قیمت خودروی داخلی و خارجی مردم از خودرو خارجی استقبال می کنند، لذا خودروسازان با ایجاد مزیت قیمتی باید فروش خود را افزایش دهند،نه اینکه با کاهش فروش خود خواستار ممنوعیت واردات و بازار انحصاری شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود:باید به خودروهایی که کیفیت خود را به سطح رقابت کامل با خودروهای تولید خارج رسانده اند، اجازه آزادسازی داده شود.

 

شورای رقابت باید با نظارت کامل بر افزایش کیفیت و ارتقای تکنولوژی خودرو اجازه آزادسازی قیمت دهد

جلودارزاده با بیان اینکه شورای رقابت باید با نظارت کامل بر افزایش کیفیت و ارتقای تکنولوژی خودروها اجازه آزادسازی قیمت دهد، ادامه داد:آپشن های خودروها نسل به نسل و روز به روز در دنیا در حال افزایش است و امکانات تولید در کارخانه های داخل کشور وجود دارد، لذا کنترل کیفیت باید تقویت شده و خدمت به مردم در تولید خوب و با کیفیت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به قراردادهای جدید خودرویی با شرکت های خارجی،یادآور شد:باید از بخش خصوصی در ارتباط با تولید خودروی داخلی حمایت شود، تا بتواند خودروهای پیشرفته در حد تکنولوژی روز تولید کند و با مشارکت و جذب سرمایه گذاری معقول می توان به این اهداف دست یافت.

 

ایران باید به قطب خودروسازی منطقه تبدیل شود

جلودارزاده با بیان اینکه ایران باید به قطب خودروسازی منطقه تبدیل شود، افزود:توان علمی بالای کشور دستیابی به هر غیرممکنی را سهل می کند، لذا مادامی که از محصولات خارجی کپی می شود، نمی توان در بخش های اختصاصی پیشرفت کرد.

 

باید از قطعات داخلی برای ساخت خودرو استفاده کرد

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر قطعه سازی های داخلی ادامه داد:در حال حاضر باید از قطعات داخلی برای ساخت خودروها استفاده کرد و تنها قطعاتی که مشابه داخلی نداشته باید با مشارکت با خارجی ها در ساخت آن سرمایه گذاری انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص ایرانی کمپانی های معتبر دنیا را مدیریت می کنند،تصریح کرد:با استفاده از توانمندی نیروهای متخصص داخلی و  جذب سرمایه و تکنولوژی می توان زمینه تولید خودرو با کیفیت داخلی که در دنیا قابلیت رقابت داشته باشد، فراهم کرد./

پایان پیام

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

موضوع مرتبط

آخرین اخبار