سال ۹۸ سال رونق تولید
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
احمدی‌لاشکی مطرح کرد:

استفاده بهینه از تبلیغات؛ عامل مؤثر در ارتقای سطح گردشگری کشورها/ نقش مهم صداوسیما

سرویس فرهنگی
عضو هیأت رییسه فراکسیون میراث فرهنگی مجلس معتقد است درحالیکه کشورهای موفق در حوزه گردشگری بهره خوبی از تبلیغات جاذبه‌های گردشگری می‌برند، ولی به منظور معرفی جاذبه‌های ایران از ظرفیت رسانه‌های داخلی و حتی شبکه‌های برون‌مرزی استفاده نمی‌شود.
جمعه 23 مهر 1395 ساعت 14:10
استفاده بهینه از تبلیغات؛ عامل مؤثر در ارتقای سطح گردشگری کشورها/ نقش مهم صداوسیما عضو هیأت رییسه فراکسیون میراث فرهنگی مجلس معتقد است درحالیکه کشورهای موفق در حوزه گردشگری بهره خوبی از تبلیغات جاذبه‌های گردشگری می‌برند، ولی به منظور معرفی جاذبه‌های ایران از ظرفیت رسانه‌های داخلی و حتی شبکه‌های برون‌مرزی استفاده نمی‌شود. http://cdn.icana.ir/d/019/201606102879662550.jpg استفاده,بهینه,از,تبلیغات؛,عامل,مؤثر,در,ارتقای,سطح,گردشگری,کشورها/,نقش,مهم,صداوسیما Icana

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه صنعت گردشگری ایران دارای جذابیت‌های خاصی است که با سرمایه‌گذاری مستمر می‌تواند زمینه ارزآوری مناسبی را فراهم کند، گفت: برای ایجاد رونق در عرصه گردشگری باید اطلاع رسانی صحیح و گسترده‌ای توسط دستگاه‌های متولی خصوصا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه مقصد همه گردشگران خارجی صرفا به چند استان مانند اصفهان، شیراز و مشهد معطوف شده و تعداد معدودی از گردشگران به سایر استان‌ها مسافرت می‌کنند، اظهار کرد: موضوع مذکور نشان‌دهنده ضعف در اطلاع‌رسانی و معرفی جذابیت‌های تاریخی و طبیعی کشورمان است که جای تامل دارد.

وی ادامه داد: امروزه کشورهای موفق در حوزه گردشگری بهره خوبی از تبلیغ جاذبه‌های گردشگری خود می‌برند و به همین دلیل کشوری مانند ترکیه به مقصد بسیاری از گردشگران خارجی تبدیل شده است.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه هم اکنون شبکه‌های خارجی معاند فضای مسمومی بوجود آورده‌اند تا گردشگران به ایران سفر نکنند، تصریح کرد: متاسفانه از ظرفیت رسانه‌های داخلی و حتی شبکه‌های برون مرزی کشورمان به خوبی استفاده نمی‌شود تا علاوه بر مقابله با شبکه‌های معاند، جاذبه‌های ایران نیز به سایر کشورهای دنیا معرفی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزارت امور خارجه، رایزن‌های فرهنگی و سفرای کشورمان نقش بسزایی در معرفی تمدن کهن ایرانی دارند، اظهار کرد: باید با فراهم کردن شرایط، تورهای مختلفی به منظور آشناسازی متولیان گردشگری سایر کشورها با ایران فراهم شود تا بر این اساس تبادل مسافر بهتری انجام شود.

عضو هیأت رییسه فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از همه ابزارها برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران اسلامی استفاده کرد و در این میان بهره‌گیری از صداوسیما تاثیر بسزایی بر این مهم دارد./

پایان پیام

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000