هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
تبلیغات انتخابات دهم -4

اکرمی: پیامک‌ها بر افرادی که با تحقیق رای می‌دهند اثر ندارند

سرویس فرهنگی
**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیامک‌ها اگر مخاطب فرد محققی باشد که قصد شناخت کاندیدا را دارد نمی‌توانند بر وی تاثیر بگذارند.
شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 12:28

"سیدرضا اکرمی" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، با تاکید بر نقش رسانه‌ها در انتخابات گفت: هر چه وسایل ارتباط فراهم‌تر و وسیع‌تر شود به طور طبیعی ارتباط‌ها بیشتر و افزونتر خواهد شد.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو با انتخابات چهار سال گذشته قابل قیاس نیست به جهت این که در این انتخابات ما با افزایش برنامه‌های تلویزیونی روبرو هستیم.

وی در ادامه در مورد تاثیر تکنولوژی‌های جدید همچون تلفن همراه درعرصه انتخابات گفت:  هر کدام یک از وسیله‌ها خود بگونه‌ای تاثیری متفاوت دارند.

اکرمی خاطرنشان کرد: در مورد تلفن همراه به طور طبیعی ارتباط بیشتری وجود دارد و افراد بیشتری در جریان امور قرار می‌گیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در مورد پیامک این امکان وجود دارد که همه نتوانند در ساعات مشخص از رادیو و تلویزیون استفاده کنند ولی تلفن همراه همواره در دسترس‌تر است.

نماینده تهران خاطر نشان کرد: پیامک از نظر آگاهی قطعاً اثرگذاراست ولی از این نظر که فرد را به رای می‌رساند یا خیر این امر مربوط به فرد می‌شود چرا که اگر مخاطب فرد محققی است و قصد در شناخت کاندیدا دارد از این طریق موفق نخواهد شد ولی اگر دنبال تحقیق نباشد ممکن است پیامک بر وی تاثیر بگذارد.

اکرمی درخصوص تاثیر رسانه ملی در عرصه انتخابات گفت: رسانه از نظر زمانی که تنظیم می‌کند می‌تواند در جذب بیننده و شنونده اثر داشته باشد.

وی ادامه داد: از سویی اگر داوطلب با جذابیت بحث را آغاز کند مخاطبین تا انتها آن را دنبال می‌کنند و در نهایت موضوع مشکلات مردم است که توجه به این مشکلات و ارائه راه‌کار می‌تواند موجب رضایت هر چه بیشتر گردد.

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000