Icana.ir
fa, سیدعلی ادیانی, برندسازی بنزین

کمیسیون انرژی فعلاً قضاوتی درباره برندسازی بنزین ندارد

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس برندسازی بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم.6/17/2017 12:41:57 PM6/17/2017 11:04:22 AMIcana00http://media.icana.ir//Image/2016/07/201607107393682935_Thum.jpg Icana
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
ادیانی:

کمیسیون انرژی فعلاً قضاوتی درباره برندسازی بنزین ندارد

سرویس دیگر رسانه‌ها
نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس برندسازی بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم.
شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 12:41
سید علی ادیانی
کمیسیون انرژی فعلاً قضاوتی درباره برندسازی بنزین ندارد نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس برندسازی بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم. http://media.icana.ir//Image/2016/07/201607107393682935_Thum.jpg£سید علی ادیانی£ کمیسیون,انرژی,فعلاً,قضاوتی,درباره,برندسازی,بنزین,ندارد Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی ادیانی با اشاره به اینکه بحث برندسازی در بنزین حدود سه سال قبل در وزارت نفت مطرح شد و شرکت ملی پالایش و پخش مکلف شد این بحث را به صورت کارشناسی ارزیابی کند، گفت: شرکت مرتبط با آن یعنی شرکت ملی پخش فراورده‌‌های نفتی این موضوع را کارشناسی کرد و با برگزاری جلسات متعدد، نهایتاً تصمیم بر این شد که مجموعه جایگاه‌های خصوصی بتوانند در قالب چند برند، به ارائه فراورده‌ها بپردازند. 

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی برندسازی به این شیوه در عرضه بنزین را دارای محاسن و معایبی خواند و اظهار داشت: ما در کمیسیون انرژی فعلاً نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم و باید گمانه‌ها را مستند به بحث‌های کارشناسی کنیم.

به گزارش فارس؛ نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مخالفین شیوه مذکور برندسازی، ادله قابل اعتنایی دارند، گفت: البته وزارت نفت نیز در بحث اجرای برندسازی در درون خود استدلال‌های محکم حاکمیتی و تجاری و خدماتی دارد و فعلاً این موضوع در کمیسیون انرژی در دست پیگیری است. /

پایان پیام

ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

موضوع مرتبط

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC