سال ۹۷ سال حمایت از کالای ایرانی
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
زاهدی بیان کرد:

ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی

سرویس دیگر رسانه‌ها
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.
جمعه 23 تیر 1396 ساعت 13:40
ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد. http://cdn.icana.ir/d/019/201610108826183111.jpg ارجحیت,دیپلماسی,اقتصادی,بر,دیپلماسی,سیاسی Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی زاهدی در بیست و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی استانی دولت و بخش خصوصی از ارجحیت دیپلماسی اقتصادی بر دیپلماسی سیاسی سخن به میان آورد و گفت: این فرهنگ باید در وزارت امور خارجه ایجاد شود که سفرا و مدیران ستادی باور کنند که باید کار اقتصادی کنند.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، به نحوه ارتباط با سفارتخانه های دیگر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: اگر بخش اقتصادی وزارت امور خارجه قوی شود، آنگاه می‌توان ارتباطات لازم را با سفارتخانه‌های دیگر کشورها برقرار کرد و کوتاهی‌های که در زمینه اقتصادی صورت می گیرد را تذکر داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، همچنین برندسازی را امری لازم خواند و خواستار برندسازی محصولات استان کرمان برای عرضه در بازارهای جهانی شد.

به گزارش ایسنا، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی سخن گفت و تصریح کرد: استارت‌آپ‌ها (کمپانی‌های نوپا) را باید جدی بگیریم، زیرا این مجموعه‌ها دارای توانمندی‌های خوبی هستند./

پایان پیام

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000