آغاز امامت امام زمان (عج)
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
سعیدی تاکید کرد:

انتظار معرفی گزینه جامع‌الشرایط برای وزارتخانه آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور برآورده نشد

سرویس فرهنگی
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه انتظار معرفی گزینه حداکثری از رئیس‌جمهور برای وزارتخانه آموزش و پرورش را داشته، افزود: گزینه حداکثری به معنای معرفی فردی توانمند در جنبه‌های مختلف مدیریتی است.
شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 13:38
انتظار معرفی گزینه جامع‌الشرایط برای وزارتخانه آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور برآورده نشد عضو هیات رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه انتظار معرفی گزینه حداکثری از رئیس‌جمهور برای وزارتخانه آموزش و پرورش را داشته، افزود: گزینه حداکثری به معنای معرفی فردی توانمند در جنبه‌های مختلف مدیریتی است. http://cdn.icana.ir/d/019/201611100992925948.jpg انتظار,معرفی,گزینه,جامع‌الشرایط,برای,وزارتخانه,آموزش,و,پرورش,از,سوی,رئیس‌جمهور,برآورده,نشد Icana

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی بر وزارتخانه آموزش و پرورش، گفت: فراکسیون امید مجلس کمیته‌های تخصصی با هدف بررسی برنامه‌ها، قابلیت‌ها و کاستی‌های هر یک از وزاری پیشنهادی تشکیل داده است لذا باید تا زمان جمع‌بندی نظرتخصصی آن‌ها درخصوص رای اعتماد یا عدم آن از سوی فراکسیون تامل کرد اما با این وجود انتظار شخصی و فراکسیونی ما از آقای روحانی معرفی گزینه‌ای حداکثری وجامع‌الشرایط برای وزارتخانه حساس آموزش و پرورش بود که این انتظار پاسخ داده نشد.  

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: گزینه حداکثری به معنای معرفی فرد توانمند در جنبه‌های مختلف مدیریتی است؛ همان گزینه‌ای که فرهنگیان سال‌ها منتظر آن بوده‌اند اما متاسفانه رئیس‌جمهور چنین شخصی را برای تصدی بر وزارتخانه آموزش و پرورش معرفی نکرده است.

وی با بیان اینکه ای کاش آقای روحانی آموزش و پرورش را اولویت نخست خود قرار می‌داد در حالی که آقای بطحایی در دقیقه 90 معرفی شدند و گویی آنطور که باید در انتخاب وزیر این وزارتخانه فکر و تامل نشده است، اضافه کرد: گزینه حداکثری به معنای  معرفی بهترین و شاخص‌ترین فرد برای وزارت آموزش و پرورش است چراکه این وزارتخانه از دیگر وزارتخانه‌ها همچون نفت و امورخارجه از درجه اهمیت بالاتری قرار دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: آموزش و پرورش همیشه مظلوم واقع شده و نباید به مثابه طفل سرراهی دولت و وصله کابینه به آن نگریست./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000