سال ۹۷ سال حمایت از کالای ایرانی
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
بدری :

طرح لغو صدور آرم طرح ترافیک سالانه کارشناسی نشده است

سرویس دیگر رسانه‌ها
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح لغو صدور سالانه آرم طرح ترافیک به طور کامل کارشناسی نشده است، گفت: این طرح باید مراحل قانونی خودش را طی کند. بزرگترین ایراد این طرح رعایت نکردن عدالت اجتماعی است.
یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 17:12
طرح لغو صدور آرم طرح ترافیک سالانه کارشناسی نشده است سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح لغو صدور سالانه آرم طرح ترافیک به طور کامل کارشناسی نشده است، گفت: این طرح باید مراحل قانونی خودش را طی کند. بزرگترین ایراد این طرح رعایت نکردن عدالت اجتماعی است. http://cdn.icana.ir/d/019/201711105753612437.jpg طرح,لغو,صدور,آرم,طرح,ترافیک,سالانه,کارشناسی,نشده,است Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ صدیف بدری در برنامه "مناظره" رادیو گفت و گو با موضوع بررسی لغو صدور سالانه آرم طرح ترافیک با بیان اینکه طرح لغو صدور سالانه آرم طرح ترافیک به طور کامل کارشناسی نشده است، گفت: این طرح باید مراحل قانونی خودش را طی کند. هر طرح ترافیکی که در شهرها بخواهد اجرا شود، باید در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و استان و برای تهران در کشور تصویب شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه طرح جدید ترافیکی، بدون حسن نیست، در عین حال تصریح کرد: بزرگترین ایراد این طرح رعایت نکردن عدالت اجتماعی است. مطمئنم اگر این طرح با این روشی که گفته شود، اجرایی شود، متمول هایی که نیاز به عبور و مرور دارند، طبیعتا بیشتر از این موضوع استفاده می کنند. بعد از اجرایی شدن این طرح، حجم ترافیکی که وارد مرکز شهر خواهد شد، بیش از پیش بینی ها خواهد بود.

وی افزود: افرادی که نیاز به عبور و مروز در محدوده طرح ترافیک دارند، در حال حاضر با یک پروسه تعریف شده، به صورت روزانه و سالانه می تواند از آن استفاده کنند. طرح جدید باید مراحل کارشناسی را طی کند و اگر واقعا شورای هماهنگی ترافیک به این نتیجه برسد که طرح جدید مناسب شهر تهران است، کمیسیون عمران مجلس نیز با این طرح موافقت خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه مشکلات مربوط به حوزه ترافیک در تهران تنها مربوط به طرح های ترافیک و زوج و فرد و فروش آرم ترافیک نیست، عنوان کرد: شهر تهران از نظر شهرسازی نیز دچار محدودیت هایی است یعنی مراکز جذب سفر و مراکز خدمات که باید در نقاط مختلف شهر به صورت منطقه ای وجود داشته باشد، در نقاطی محدود متمرکز شده اند و همین موضوع باعث افزایش ترافیک شده است. یک شهروند مجبور است برای اخذ خدمات به مرکز شهر برود و نمی تواند در منطقه و محله خودش کالا و خدمات را دریافت کند.

وی ادامه داد: در کنار شهرسازی نادرست، برای تقویت حمل و نقل عمومی کارهای قابل توجهی انجام نداده ایم. یکی از اقداماتی که باید در این بخش انجام می شد، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است زیرا یکی از دلایل اصلی آلایندگی تهران همین اتوبوس های شرکت واحد است که البته دولت در راستای تامین اعتبارات جهت نوسازی ناوگان به شهرداری کمک نکرد./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار