هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
خانلری:

مرتفع کردن کمبودهای گرمایشی مدارس از وظایف ذاتی وزارت آموزش و پرورش است

سرویس فرهنگی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مرتفع کردن کمبودهای گرمایشی مدارس از وظایف ذاتی وزارت آموزش و پرورش است، افزود: چنین امری به هیچ مصوبه و طرح و قانونی نیاز ندارد.
یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 09:29
مرتفع کردن کمبودهای گرمایشی مدارس از وظایف ذاتی وزارت آموزش و پرورش است عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مرتفع کردن کمبودهای گرمایشی مدارس از وظایف ذاتی وزارت آموزش و پرورش است، افزود: چنین امری به هیچ مصوبه و طرح و قانونی نیاز ندارد. http://cdn.icana.ir/d/019/201606102375992890.jpg مرتفع,کردن,کمبودهای,گرمایشی,مدارس,از,وظایف,ذاتی,وزارت,آموزش,و,پرورش,است Icana

کارن خانلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت درباره وضعیت گرمایشی مدارس در فصل زمستان، گفت: توسعه فضای گرمایشی و سرمایشی مدارس جزء وظایف قانونی وزارت آموزش و پرورش است و برای پیشبرد این اقدامات، وزارتخانه نیازمند هیچگونه مصوبه و طرح و قانونی نیست زیرا مرتفع کردن مشکلات و کمبودهای گرمایشی و سرمایشی در مدارس کشور از وظایف ذاتی آن است.

نماینده مردم ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مشکلات سیستم‌های آموزشی گرمایشی و سرمایشی در آموزش و پرورش رفع نشود این موضوع سیمای وزارت آموزش و پرورش را بسیار زشت خواهد نمود، تصریح کرد: علاوه بر پیگیری رفع معضل گرمایشی و سرمایشی مدارس باید نسبت به آن نظارت ویژه نیز اعمال شود.

خانلری افزود: مجلس باید با نظارت ویژه رفع معضلات گرمایشی و سرمایشی مدارس را پیگیری کند تا دانش آموزان از امکانات اولیه  همچون سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی محروم نباشند.

وی با بیان اینکه حذف غیراستاندارد وسایل گرمایشی و سرمایشی از مدارس از تکرار حادثه‌های دانش آموزی جلوگیری می‌کند، یادآورشد: توقف حوادث دانش آموزی نظیر حادثه پیرانشهر بر اثر امکانات گرمایشی غیر استاندارد با نگاه ویژه به توسعه زیرساخت‌های گرمایشی مدارس در سرتاسر کشور عملیاتی می‌شود.

مقاوم سازی مدرسه باعث می‌شود در حوادث غیر مترقبه تبدیل به پناهگاه شوند

خانلری همچنین با اشاره به بافت فرسوده مدارس ادامه داد: اگرچه از سال‌های پیش بحث مقاوم‌سازی مدارس عملیاتی و جدی گرفته شده است اما متاسفانه این اقدامات کاربردی و کافی نیست و ما در این زمینه ضعف اساسی داریم زیرا در کشورهای پیشرفته ساختمان عمومی مانند مدرسه در حوادث غیر مترقبه برای مردم تبدیل به پناهگاه می‌شود بنابراین باید نگاه ویژه به ساختار  ایمنی و عمرانی مدارس کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اگر فکر اساسی برای بافت‌های فرسوده مدارس نشود، بطورحتم در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه جان دانش آموزان به شدت در خطر می‌افتد./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار