هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
بهادری به خانه ملت پاسخ داد:

مشکلات پیش روی توسعه شبکه ریلی چیست؟/توان بخش خصوصی ناجی حمل و نقل ریلی است

سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در کشور ما شبکه ریلی و اتصال و پیوستگی آن بسیار محدود است، گفت: بسیاری از لکوموتیو های موجود در شبکه حمل و نقل ریلی کشور بسیار فرسوده بوده و کیفیت کمی دارند.
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 15:20
مشکلات پیش روی توسعه شبکه ریلی چیست؟/توان بخش خصوصی ناجی حمل و نقل ریلی است عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در کشور ما شبکه ریلی و اتصال و پیوستگی آن بسیار محدود است، گفت: بسیاری از لکوموتیو های موجود در شبکه حمل و نقل ریلی کشور بسیار فرسوده بوده و کیفیت کمی دارند. http://cdn.icana.ir/d/019/201712101288040110.jpg مشکلات,پیش,روی,توسعه,شبکه,ریلی,چیست؟/توان,بخش,خصوصی,ناجی,حمل,و,نقل,ریلی,است Icana

سیدهادی بهادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت انتقال بار و مسافر از جاده به ریل، گفت: متاسفانه عدم وجود مسیر پایدار ریلی منجر به افزایش تردد بار و مسافر از جاده شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برنامه ریزی های ما در حوزه حمل و نقل ریلی کور بوده و مبادی و مقاصد سفر و همچنین آینده نگری در آن دیده نمی شود، افزود: در حالی که کشورهای پیشرفته در خصوص رشد صنعت حمل و نقل ریلی خود تلاش های بسیاری کرده اند اما در کشور ما کلیات شبکه ریلی و اتصال دو مرکز استان صورت گرفته است.

پیوستگی شبکه ریلی در دنیا علت اصلی توفیق آن است

وی با تاکید بر اینکه پیوستگی شبکه ریلی در دنیا علت اصلی توفیق آن است، تصریح کرد: حمل و نقل ریلی باید به مترو و خطوط شهری متصل باشد تا فرد از نزدیک ترین محل به زندگی خود از شبکه ریلی استفاده کند.

بهادری با بیان اینکه در کشور ما شبکه ریلی و اتصال و پیوستگی آن بسیار محدود است، گفت: متاسفانه در بسیاری از شهرها ما هنوز ریل نداشته و با قطارهای نامناسب، کمبود واگن و لکوموتیو دست و پنجه نرم می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه واگن های موجود در کشور به اندازه شبکه های موجود نیست، افزود: بسیاری از لکوموتیو های موجود در شبکه حمل و نقل ریلی کشور بسیار فرسوده بوده و کیفیت کمی دارند.

باید جاذبه های بیشتری برای حمل و نقل ریلی ایجاد شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اگر می خواهیم مردم را به سمت استفاده از ریل هدایت کنیم باید جاذبه آن را بیشتر کرده و در این حوزه  سرمایه گذاری کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذاری در حوزه ریل بسیار سنگین است باید از توان بخش خصوصی در این راستا استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ایمن بودن، ارزانی و همچنین مناسب تر بودن از حیث آلایندگی به نسبت حمل و نقل جاده ای از مزیت های توسعه حمل و نقل ریلی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم علاوه بر توسعه شبکه ریلی در کشور شبکه متصل نیزایجاد شود تا تردد مردم راحت تر شود./

پایان پیام

 

 

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000