هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
شریفی:

اراده‌ای برای اتمام پروژه آزادراه تهران – شمال وجود نداشته است / قطعه اول آزادراه در دوسال 63 درصد پیشرفت داشته است

سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون شوراهای مجلس، گفت : عظم و اراده‌ای برای اتمام این پروژه در 22 سال گذشته وجود نداشته است و اگر اراده‌ای وجود داشت این پروژه 10 سال قبل به بهره‌برداری می‌رسید.
جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 14:45
اراده‌ای برای اتمام پروژه آزادراه تهران – شمال وجود نداشته است / قطعه اول آزادراه در دوسال 63 درصد پیشرفت داشته است عضو کمیسیون شوراهای مجلس، گفت : عظم و اراده‌ای برای اتمام این پروژه در 22 سال گذشته وجود نداشته است و اگر اراده‌ای وجود داشت این پروژه 10 سال قبل به بهره‌برداریمی‌رسید. http://cdn.icana.ir/d/019/201712102087738007.jpg اراده‌ای,برای,اتمام,پروژه,آزادراه,تهران,–,شمال,وجود,نداشته,است,/,قطعه,اول,آزادراه,در,دوسال,63,درصد,پیشرفت,داشته,است Icana

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روند اجرای پروژه آزادراه تهران – شمال، اظهار داشت: از مدت‌ها برنامه ریزی شده بود تا به اتفاق اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از پروژه آزادراه تهران – شمال بازدید داشته باشیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی اتفاقی که در کشور رخ مکی‌دهد به نوعی به کمیسیون شوراها مربوط می‌شود و این پروژه نیز یکی از پروژه‌هایی است که به دغدغه کل مردم ایران تبدیل شده، گفت: پروژه آزادراه تهران – شما در اواخر سال 74 آغاز به کار کرد و بعد از گذشت نزدیک به 22 سال این پروژه به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سال 74 تا سال 94قطعه اول آزادراه تنها 27 درصد پیشرفت داشته، ادامه داد: آنچه در بازدید میدانی مشاهده کردیم این بود که طی دو سال قطعه اول پروژه نزدیک به 63درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، پس ما می‌توانیم اگر اراده‌ای مبنی بر اتمام نه تنها این پروژه که یک پروژه مهم ملی است تمام پروژه‌های که بیش از 20 سال از شروع گذشته و متوجه می‌شویم اهتمامی برای اتمام آنها نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه عظم و اراده‌ای برای اتمام این پروژه در 22 سال گذشته وجود نداشته است و اگر اراده‌ای وجود داشت این پروژه 10 سال قبل به بهره‌برداری می‌رسید، عنوان کرد: اعتبار این پروژه که در ابتدا  185کیلومتر بود و بعدا به 121 کیلومتر کاهش یافت حدود 5 هزار میلیارد تومان بوده است و اگر این پروژه ده سال قبل به اتمام می‌رسید کمتر از 4 هزار میلیارد تومان هزینه داشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با مشارکت بانک‌های داخلی می‌توانستیم این پروژه را به اتمام برسانیم همانگونه که در دو سال شاهد پیشرفت 63 درصدی آن در قطعه اول هستیم، اضافه کرد: جا دارد تا از آقای سعیدی کیا و همکاران وی در بنیاد مستضعفان و جانبازان تشکر کنیم زیرا دیروز شاهد اقدامات خوب و ارزنده آنها در اجرای پروژه بودیم.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چه کسی می‌خواهد خسارت 22 ساله وارد شده به وقت مردم را بپردازد زیرا در ساعت پیک مسافرت مردم 14 الی 15 ساعت در ترافیک این جاده زمان خود را از دست داده اند، گفت: از سوی دیگر چه میزان در این مسیر کشته و زخمی داشته‌ایم و چه میزان مردم هزینه سوخت اضافه پرداخت کرده اند، اگر تمامی هزینه‌ها و خسارات وارد شده را جمع کنیم برابر با معادل اجرای پروژه باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه این آزادراه پروژه‌ای مهم و حیاطی برای کشور محسوب می‌شود و اراده به اتمام رساندن آن در حال شکل گیری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بر طبق برنامه زمانبندی اعلام شده تا مهرماه قطعه اول به بهره‌برداری برسد و به زودی بتوانیم از کل مسیر بهره برداری کنیم./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار