هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
فرهنگی تشریح کرد:

چگونه در زمان تحریم ها فرش ایرانی صادر می شود؟

سرویس اقتصادی
نماینده مردم تبریز در مجلس، توضیحاتی پیراون صادرات فرش ایران در دوران تحریم ها ارائه کرد.
یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 07:08
چگونه در زمان تحریم ها فرش ایرانی صادر می شود؟ نماینده مردم تبریز در مجلس، توضیحاتی پیراون صادرات فرش ایران در دوران تحریم ها ارائه کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/42985.jpg چگونه,در,زمان,تحریم,ها,فرش,ایرانی,صادر,می,شود؟ Icana

محمد حسین فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اجرای تحریم های فرش ایران، گفت: بخش خصوصی اگر در این بخش حساب شده عمل کند، مشکلی در صادرات فرش ایجاد نمی شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نوسانات ارزی به نفع صادرات بوده و به ضرر صادرات نیست، افزود: گاهی در بخش واردات مشکلاتی وجود دارد که ممکن است روی هزینه ها و در واردات اقلام اولیه موردنیاز بافندگان فرش تاثیر بگذارد؛ اما در حوزه کلان اگر به درستی مدیریت شود می تواند به نفع صنعت فرش و تولید فرش دستباف باشد.

لزوم افزایش و توسعه بازار فروش نفت ایرانی در دنیا

وی با تاکید بر لزوم افزایش و توسعه بازار فروش نفت ایرانی در دنیا، ادامه داد: این موضوع نیازمند فعالیت های بازاریابی است که فعالان این صنف باید بیش از هر موضوعی به دنبال بازاریابی، رقابت صحیح، افزایش کیفیت، کنترل مسیرهای قیمتی از مواد اولیه تا مصرف کننده باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: لازمه بازاریابی کار علمی و کارشناسی است که تشکل های صنفی فرش باید به دنبال فعالیت کارشناسی و بازاریابی باشند.

فرش دستباف ایرانی یکی از بخش‌های مهم درآمدزایی و ارزآوری کشور است

وی با بیان اینکه فرش دستباف ایران به عنوان صنعتی آمیخته به هنر، یکی از بخش‌های مهم درآمدزایی و ارزآوری کشور است، افزود: این بخش می‌تواند کشور را از وابستگی به اقتصاد تک ‌محصولی نفت خارج و به رشد و توسعه کشور و اشتغالزایی کمک کند و در این راستا باید به بافندگان این صنعت توجه ویژه ای صورت بگیرد.

باید با برنامه ریزی و نیازسنجی بازارهای جهانی دوباره سلیقه ها و نظرات خریداران را شناخت

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و نیازسنجی بازارهای جهانی دوباره سلیقه ها و نظرات خریداران را شناخت و سپس با برطرف کردن مشکلات افراد حاضر در این صنف رو به سوی رشد و شکوفایی حرکت کرد./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

زنجیره خبر

آخرین اخبار