سال ۹۸ سال رونق تولید
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
داداشی:

حل مشکل برندسازی با اعتماد به کالای ایرانی

سرویس اقتصادی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: اعتماد کردن به کالای ایرانی و دستیابی به فرهنگ اعتماد به کالای تولید داخل، مشکل شناسایی و مطرح شدن کالاهای ایرانی به عنوان برند را در داخل و خارج از کشور مرتفع می کند.
جمعه 27 مهر 1397 ساعت 08:25
حل مشکل برندسازی با اعتماد به کالای ایرانی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: اعتماد کردن به کالای ایرانی و دستیابی به فرهنگ اعتماد به کالای تولید داخل، مشکل شناسایی و مطرح شدن کالاهای ایرانی به عنوان برند را در داخل و خارج از کشور مرتفع می کند. http://cdn.icana.ir/d/019/201805101645961234.jpg حل,مشکل,برندسازی,با,اعتماد,به,کالای,ایرانی Icana

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه برندسازی به فرهنگ سازی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: کالاهای ایرانی قابلیت رقابت با کالاهای خارجی را دارند و مثل گذشته نیست که رقابت با کالای ایرانی معنایی نداشته باشد. درست است که در برخی موارد از جمله برخی کالاها و صنایع عقب تر از سایر نقاط دنیا هستیم، ولی نمی توان از نظر دور داشت که در بسیاری موارد حرف برای گفتن داریم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید به کالای ایرانی اعتماد داشته باشیم؛ چراکه اعتماد کردن به کالای ایرانی و دستیابی به فرهنگ اعتماد به کالای تولید داخل، مشکل شناسایی و مطرح شدن کالاهای ایرانی به عنوان برند را در داخل و خارج از کشور مرتفع می کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با ابراز تاسف از اینکه تاکنون برنامه ریزی مشخصی برای برندسازی صورت نگرفته، تصریح کرد: در شرایطی که تولیدکننده ایرانی زحمت کشیده و صادرکننده هم کالا را صادر کرده، نباید به دلیل نداشتن برند مشخص، کشورهای دیگر کالا و تولید ما را به نام خود ثبت کنند. در این وضعیت حتی اگر ما موفقیتی هم در صادر کردن کالایی داشته باشیم، چون برند مشخصی برای عرضه آن کالا طراحی نکرده ایم، طبیعی است که صادرات ما بی نتیجه بوده و ادامه دار نخواهد بود.

داداشی در پایان شناسایی بازارهای خارجی را نیز یکی از بااهمیت ترین حرکت ها در برندسازی و توسعه برندینگ دانست و گفت: باید بازارهای دنیا را شناسایی کنیم تا با فروش بیشتر و طراحی برندهای معتبر ایرانی در جهت توسعه بیشتر گام برداریم./

بیشتر بخوانید:

گام موثری در زمینه برندسازی برنداشته ایم/ لزوم ایجاد زنجیره ای از فرایند تولید و صادرات

شناسایی ظرفیت های داخلی و ترسیم نقشه راه؛ گام های اولیه برای ساختن برند ایرانی

پایان پیام  

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

زنجیره خبر