هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
وکیلی:

اتاق فکر موج پیامکی فیلتر اینستاگرام در مشهد است/ مِتُد موج پیامکی سوخته است

سرویس فرهنگی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید اگر به جای اتاق فکر طراحان موج پیامکی درخصوص فیلتر اینستاگرام باشد دیگر از این مِتُد استفاده نمی‌کند زیرا مِتُدی شناخته شده و سوخته است.
سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 08:53
اتاق فکر موج پیامکی فیلتر اینستاگرام در مشهد است/ مِتُد موج پیامکی سوخته است عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید اگر به جای اتاق فکر طراحان موج پیامکی درخصوص فیلتر اینستاگرام باشد دیگر از این مِتُد استفاده نمی‌کند زیرا مِتُدی شناخته شده و سوخته است. http://cdn.icana.ir/d/019/201605103948377999.jpg اتاق,فکر,موج,پیامکی,فیلتر,اینستاگرام,در,مشهد,است/,مِتُد,موج,پیامکی,سوخته,است Icana

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت این موضوع را که برای برخی نمایندگان پیامک‌هایی با موضوع فیلتر اینستاگرام ارسال شده است، تایید کرد و گفت: این پیامک‌ها حتی به اسم نماینده می‌آید و مثلا نوشته "آقای وکیلی .... اگر این کار را نکنید ..."؛ لذا بی‌تردید این موج پیامکی ساماندهی شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی پیامک‌ها دارای محتوای شبیه به هم است و از شماره‌های مختلف ارسال می‌شود بدین معناست که این موضوع در اتاق فکر واحدی طراحی شده است.

وکیلی درباره اینکه پیش‌تر در حوزه تصمیم‌گیری‌های سیاسی شاهد چنین اتفاقاتی بودیم، گفت: موضوع پیام‌رسان‌های داخلی و فیلتر کردن پیام‌رسان‌های خارجی جزو مهمترین موضوعات کشور است.

موج پیامکی به نمایندگان در آستانه هر تصمیم مهمی

وی با بیان اینکه در آستانه هر تصمیمی این رویکردها وجود دارد، این موج پیامکی را مرتبط به در دستور کار بودن طرح پیرامون پیام‌رسان‌های داخلی دانست و درباره منشأ آن توضیح داد: بیشتر پیامک‌ها با پیش شماره 0915 است و احتمال زیاد اتاق فکر این جریان در مشهد است زیرا این امر درخصوص FATF هم مسبوق به سابقه بوده است.

عضو هیئت رییسه مجلس به مزاح گفت: مشهد ظرفیت بالایی در جهت‌دهی فضای مجازی کشور دارد!

تاثیر معکوس موج پیامکی بر تصمیم‌گیری‌ها

وکیلی درباره تاثیر این موج‌ها بر تصمیم نمایندگان توضیح داد: این رویه معمولا تاثیر معکوس می‌گذارد؛ من به جای اتاق فکر طراحان این جنگ روانی باشم دیگر به هیچ وجه از این متد استفاده نمی‌کنم زیرا متد موج پیامکی شناخته شده و سوخته است!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین افزود: در حال حاضر این پیامک‌ها بیشتر برای اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال می‌شود زیرا این طرح فعلا در کمیسیون فرهنگی مطرح است ولی اگر به صحن بیاید، مخاطب آن کل نمایندگان خواهند شد./

پایان پیام

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000