Icana.ir
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter Telegram
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات:

با اصلاح ساختار آموزش و پرورش، جایگاه معلمان تغییری بنیادین می‌یابد

سرویس دیگر رسانه‌ها
**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:بررسی دو طرح تغییر بنیادین در نظام آموزش و پرورش و طرح تغییر ساختار های نظام آموزشی در کمیسیون آموزش از مهمترین اقداماتی است که برای ارتقای جایگاه معلمین در دستور کار کمیسیون و وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 18:36

نورالله حیدری دستنایی، نماینده چهارمحال و بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز معلم و طرح ها و لوایحی که برای ارتقای جایگاه معلمین در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد، اظهارداشت: تغییر بنیادین در نظام آموزش و پرورش مهمترین طرحی است که بصورت مشترک در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات و وزارت آموزش و پرروش در راستای ارتقاء جایگاه معلمان قرار دارد.

وی، با بیان اینکه مجلس آمادگی نهایت همکاری با آموزش و پرورش را برای ایجاد هرچه سریعتر تغییرات بنیادین در این نهاد آموزشی دارد، ادامه داد: مجلس در راستای ایجاد تغییرات بنیادین در نظام آموزشی کشور، طرح تغییر در ساختارها را هم مطرح کرده است تا بدین واسطه فعالیت های آموزشی معلمان نیز سبکتر گردد.

حیدری همچنین با اشاره به احیای معاونت پرورشی در مدارس گفت: احیای معاونت پرورشی مدارس در راستای ارتقاء جایگاه علمی و تربیتی مدارس صورت می گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به مطالبات به تعویق افتاده معلمان گفت:مجلس امسال کمک شایانی به دولت برای پرداخت این معوقات داشته است و بودجه قابل توجهی را نیز برای پرداخت آن به تصویب رسانده است.

عضو کمیسیون آموزش در پایان با بیان اینکه معلمین باید به شهید مطهری تأسی جویند، خاطرنشان کرد:ضمن تبریک به معلمین زحمتکش تقاضا دارم معلمین شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند و همانند او اخلاص در عمل داشته باشند و دانش و بینش و بصیرت خود را برای خدمت به خلق خدا بالا ببرند.

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار

استفاده از این مطالب فقط با ذکر منبع "خانه ملت" مجاز است

Powerd By : Tasvirnet
PC