هدر موبایل
1387/03/26 13:58:00
سرویس صحن

زارعی: فصل الخطاب در خصوص نظر معترض، کمیسیون تحقیق است

نماینده ارومیه و ماهشهر طی یک تذکر آیین نامه ای گفت: فصل الخطاب در خصوص نظر معترض، کمیسیون تحقیق است.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، علی اصغر زارعی در جلسه علنی روز یکشنبه با استناد به ماده 17 و 68 آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: فصل الخطاب در خصوص نظر معترض کمیسیون تحقیق است. بنده در جریان توافقی که صورت گرفت بودم. توافق دقیقا آنچه انجام شد با آنچه در آیین نامه است تفاوت داشت.

وی خطاب به لاریجانی گفت: روزی که اعتبارنامه 19 نفر از نمایندگان تهران در شعبه 6 مطرح بود و جناب آقای عبداللهی اعتراض کرده بودند جنابعالی فرمودید به حساب اشتباه در آیین نامه می گذاریم الان هم اگر در آیین نامه اشتباه است باید این را بپذیریم. اگر هم بخواهیم به محتوای توافق توجه کنیم واقعیت این است که باید به همه نظرات جناب آقای حسینیان توجه شود.

زارعی خاطرنشان کرد: جناب آقای حسینیان پرونده قضایی را بررسی نکردند علاوه بر استناداتی که در شورای نگهبان هم بوده مدارکی در اختیار ایشان قرار گرفته و جمع بندی ایشان این بوده که ما کار قضایی نمی کنیم. استناد جناب آقای حسینیان این است که از اطلاعات و پرونده های ارائه شده مستفاد می شود که حداقل اموراتی دور از شان صورت گرفته است و لذا ادامه کار و حضور در کمیسیون هایی که با مصالح اقتصادی و مالی مرتبط هستند صلاح و درست نیست.

رئیس مجلس در پاسخ گفت: من اعتراض شما را وارد نمی دانم. ما به قسمی که خورده ایم پایبندیم و آیین نامه را اجرا می کنیم. برداشت ما این است که در ابتدا سند و مدرکی دال بر تخلفات ایشان داده نشد و شعبه هم بررسی کرد اما ما براساس احترامی که قابل بودیم گفتیم آقای حسینیان بررسی کنند و متن ایشان موجود است. چرا شبهه می کنید.

وی متن این نامه را بدین شرح قرائت کرد: با توجه به اسناد و مدارک و دفاعیات آقای عبداللهی و رسیدگی شورای نگهبان به بیشتر موارد هیچ دلیلی بر رد اعتبارنامه آقای عبداللهی یا توجیه بقای اعتراض معترض در پرونده مشاهده نگردید هر چند به نظر می رسد آقای عبداللهی با توجه به موقعیت و جایگاه نمایندگی باید احتیاط بیشتری کند و از ورود به مسایلی که وی را در موضع اتهام قرار می دهد خودداری کند.

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet