پیام مقام معظم رهبری به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی سال جهش تولید
1390/12/09 14:34:00
سرویس دیگر رسانه‌ها_
نائب رییس کمیسیون اجتماعی:

تبلیغات پرهزینه کاندیداها دلسردی مردم را به دنبال دارد

هادی مقدسی گفت:ملاک اصلی حفظ ارزش های دینی برای کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،رعایت اخلاق انتخاباتی است.
تبلیغات پرهزینه کاندیداها دلسردی مردم را به دنبال دارد هادی مقدسی گفت:ملاک اصلی حفظ ارزش های دینی برای کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،رعایت اخلاق انتخاباتی است. https://cdn.icana.ir/d/019/14430.jpg تبلیغات,پرهزینه,کاندیداها,دلسردی,مردم,را,به,دنبال,دارد Icana
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛هادی مقدسی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه در ایران روابط و تعامل میان افراد مبتنی براعتقادات و ارزش های دینی و اسلامی است،به باشگاه خبرنگاران گفت:درهربرهه ای ملاک اصلی حفظ ارزش های دینی و اسلامی، رعایت اخلاق است؛ لذا در مقطع کنونی نیز ملاک حفظ ارزش های دینی برای کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رعایت اخلاق انتخاباتی است.
مقدسی افزود:دراین برهه که تعدادی از نخبگان ملت برای خدمت به مردم و کسب کرسی های مجلس رقابت می کنند، باید رقابت های آنان در حد معرفی به مردم باشد و برای بدست‌آوردن موقعیت خدمت به جامعه اسلامی، از بداخلاقی های انتخاباتی و تخریب رقبا بهره نگیرند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: جایز نیست که فرد برای بدست آوردن یک موقعیت، دست به هر اقدامی بزند؛ چرا که در آداب و اعتقادات دین اسلام، هدف وسیله را توجیه نمی کند.
مقدسی ادامه داد: اگر هدف کاندیداها خدمت به جامعه الهی و قرآن است، پس برای بدست آوردن یک موقعیت خدمتگزاری، شایسته نیست که حرکت های غیر شرعی و غیر اخلاقی انجام دهند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید رعایت اخلاق انتخاباتی توسط دستگاههای نظارتی کنترل شود، گفت: رعایت اخلاق و آداب اسلام توسط کاندیداها و هواداران آنان، باید از طرف دستگاههای نظارتی رصد و کنترل شود تا کاندیداها حرمت و احترام رقیبان خود را با بداخلاقی های انتخاباتی نشکنند.
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تبلیغات کاندیداها باید در چارچوب قوانین انجام شود، اظهار داشت: تبلیغات کاندیداها باید درچارچوب قانون و مبتنی برصداقت در گفتار و هزینه اندک باشد؛چراکه تبلیغات پرهزینه کاندیداها،دلسردی و بی رغبتی مردم را بدنبال دارد.
وی افزود: وقتی کاندیدایی تبلیغات پرهزینه ای انجام می دهد، این تبلیغات نه تنها برای مردم ترغیب کننده نیست؛ بلکه دلزدگی آنان را بدنبال دارد و مردم با خود فکر می کنند که این چه حرکت و اقدامی است که از طرف کاندیدا انجام می شود و برای بدست آوردن این موقعیت، چنین هزینه هایی پرداخت می شود.
مقدسی با اشاره به این مطلب، ادامه داد: مگر یک پست و در واقع ارائه خدمت به مردم با هزینه های گزاف بدست می آید و در واقع این هزینه ها بعد از انتخابات چگونه جبران می شود؟
نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،در پایان خاطرنشان کرد:تبلیغات پرهزینه موجب کاهش مشارکت مردم می شود و کاندیداها باید در جهت افزایش مشارکت مردمی تلاش کنند./
پایان پیام
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet