حلول ماه ربیع الاول
1391/04/21 14:30:00
سرویس اجتماعی
سعیدی:

در سال تولید ملی، کالای خارجی تبلیغ نشود

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر تهران گفت: اگر موضوع ممنوعیت تبلیغ این کالاها از سوی مسوولان ذیربط به صورت جدی دنبال نشود، شهردار تهران برای ارائه توضیح درباره آن باید در مجلس حضور یابد.
در سال تولید ملی، کالای خارجی تبلیغ نشود دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر تهران گفت: اگر موضوع ممنوعیت تبلیغ این کالاها از سوی مسوولان ذیربط به صورت جدی دنبال نشود، شهردار تهران برای ارائه توضیح درباره آن باید در مجلس حضور یابد. https://cdn.icana.ir/d/019/13693.jpg در,سال,تولید,ملی،,کالای,خارجی,تبلیغ,نشود Icana

محمداسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: به دنبال افزایش تبلیغ کالاهای خارجی در سطح شهر تهران و احساس مسوولیت نکردن برخی از مسوولان ذیربط، تعدادی از وکلای ملت پیگیر احضار شهردار تهران به مجلس شورای اسلامی و ارائه پاسخ‌هایی از سوی این مقام مسوول به نمایندگان هستند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: با توجه به محوری بودن این شعار، لزوم ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی کاملا مشخص است و باید با دوری کردن از سود محوری، منافع کشورمان را در نظر بگیریم.

وی در ادامه افزود: مردم انتظار دارند که مسوولان به صورت عملی الزامات خود را در ارتباط با حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کرده و موضع خود را در این زمینه مشخص کنند.

این نماینده مجلس نهم عنوان کرد: امیدواریم مسوولان تابع قانون باشند و شعار محوری سال 91 یعنی حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را به دست فراموشی نسپارند.

سعیدی یکی از راه های رونق کالاهای تولید داخل را ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی دانست و گفت: در دنیای امروز تبلیغات تاثیرات بسیار شگرفتی دارد و این جمله یکی از سرمایه داران مشهور دنیا که "اگر 100 دلار داشته باشم 99 دلار آن را صرف تبلیغات می کنم" حاکی از اثرات روانی بسیار زیاد تبلیغات است.

وی با اشاره به الزام برنامه ریزی برای ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی اعلام کرد: ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی باید شکل قانونی به خود گرفته و آیین نامه اجرایی برای آن تدوین شود تا شاهد تاثیرگذاری آن باشیم.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی احساس مسوولیت و تعهد مسوولان را در برچیده شدن تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی موثر برشمرد و گفت: امیدواریم دولت و سایر مسوولان ذیربط پای این کار بایستند و با جدیت این موضوع را دنبال کنند./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet