ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
1391/08/15 10:02:16
سرویس سیاسی
پاک‌آیین:

رسالت نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات ارتقای سواد رسانه‌ای مردم بود

معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزایش ۳۰ درصدی بازدید‌ کننده را در قیاس با سال‌ گذشته داشت، گفت: رسالت نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات ارتقای سواد رسانه‌ای مردم بود.
رسالت نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات ارتقای سواد رسانه‌ای مردم بود معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها افزایش 30 درصدی بازدید‌ کننده را در قیاس با سال‌ گذشته داشت، گفت: رسالت نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات ارتقای سواد رسانه‌ای مردم بود. https://cdn.icana.ir/d/019/28487.jpg رسالت,نوزدهمین,نمایشگاه,مطبوعات,ارتقای,سواد,رسانه‌ای,مردم,بود Icana

پدرام پاک آیین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: این نمایشگاه با حضور یک‌ میلیون و سیصد‌هزار بازدید‌کننده، افزایش 30 درصدی را نسبت به سال گذشته داشت.

معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: حدود ۴۰ درصد بر تعداد رسانه‌های شرکت کننده در نمایشگاه نوزدهم افزوده شده است و همچنین سال گذشته حدود 10 خبرگزاری در نمایشگاه مطبوعات حضور داشتند که امسال با توجه به شکل‌گیری خبرگزاری‌های جدید، تعداد خبرگزاری‌های شرکت کننده در نمایشگاه نوزدهم، دو برابر شده است.

پاک آیین افزود: اقدام مهمی که در نمایشگاه مطبوعات امسال تدارکات دیده شد، فعالیت‌های جنبی نمایشگاه بود که با هدف دربر‌گیری همه طیف‌های مردم اجرایی شد تا همه اقشار مردم سهم خود را از این نمایشگاه دریافت کنند که موزه مطبوعات، غرفه عکاسی شهروندی، غرفه کودک، سرای روزنامه نگاران و ... در این مسیر فعال شدند.

وی با بیان اینکه اعتبار بُن خرید مطبوعات در نمایشگاه امسال همچون سال گذشته 5 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: اما بُن خرید مطبوعات در نمایشگاه نوزدهم با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد به طوری که در روز‌های پایانی نمایشگاه به پایان رسید در حالی که همچنان متقاضیان آن، خواستار خرید بن بودند.

پاک آیین تاکید کرد: البته نمایشگاه مطبوعات تنها برای اهالی رسانه‌ها برگزار نمی‌شود بلکه برای جلب و جذب اقشار و طیف‌های مختلف مردم تدارک دیده شده و بر این اساس برنامه‌هایی که در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نظر گرفته می‌شود، با رسالت افزودن بر دانش و آگاهی‌های مردم برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه نمایشگاه مطبوعات یک ضیافت رسانه‌ای بود، تصریح کرد: آنچه در نمایشگاه هدف گذاری شد ارتقای سواد رسانه ای عموم مردم و روزآمد کردن اطلاعات و دانش خبرنگاران، صاحبان مطبوعات، نخبگان و دست اندرکاران رسانه ای بود./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet