حلول ماه ربیع الاول
1391/08/17 11:06:27
سرویس فرهنگی
مجید ابوالفتحی مطرح کرد:

راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در کشورهای مختلف

مشاور عالی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در کشورهای مختلف دنیا از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی خواهد بود.
راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در کشورهای مختلف مشاور عالی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در کشورهای مختلف دنیا از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی خواهد بود. https://cdn.icana.ir/d/019/28418.jpg راه‌اندازی,بازارچه‌های,صنایع,دستی,در,کشورهای,مختلف Icana

مجید ابوالفتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درمورد فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار داشت: ورود 5/7 میلیون گردشگر به داخل و رشد 300 درصدی صادرات صنایع دستی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌ رانی با تاکید بر اینکه برای تحقق اهداف و برنامه‌ها، سازمان میراث فرهنگی و صنایع تمام تلاش خود را به کار گرفته است، افزود: برای جذب 5/7 میلیون گردشگر، معاونت گردشگری نمایندگی‌های کانون را در تمام کشورهای هدف، فعال کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌هایی برای رشد صادرات صنایع دستی متذکر شد: سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی به دنبال آن است تا در کشورهای مختلف دنیا، فروشگاه‌ها و بازارچه‌های دائمی صنایع دستی را راه‌اندازی کند تا توانایی‌های هنرمندان صنایع دستی برای همه مردم جهان شناخته شود.

ابوالفتحی در مورد خدمات کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی در کشور افزود: ارزش و اعتبار خدمات ارائه شده از سوی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی خارج از مرزهای جغرافیایی است به همین جهت در داخل کشور فعالیت ‌های این کانون خیلی ملموس نخواهد بود.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌ رانی در پایان گفت: لازم است برای مردم کشور تبلیغات زیادی در خصوص وظایف کانون جهانگردی انجام گیرد تا مردم با فعالیت‌های این سازمان آشنا شده تا دایره افرادی که از خدمات کانون جهانگردی و اتومبیل‌‌رانی استفاده می‌کنند بیشتر شود.

پیش از این مجید ابوالفتحی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تبلیغات در شبکه‌های برون‌مرزی و فعال کردن نمایندگی‌های کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی را از جمله اقدامات کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی برای جذب بیشتر گردشگر دانست. /

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet