هدر موبایل
1393/05/26 16:31:21
سرویس فرهنگی
حداد عادل:

حجم بالای تبلیغات بازرگانی از تأثیر برنامه های صداوسیما کاسته است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند.
حجم بالای تبلیغات بازرگانی از تأثیر برنامه های صداوسیما کاسته است رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند. https://cdn.icana.ir/d/019/74447.jpg حجم,بالای,تبلیغات,بازرگانی,از,تأثیر,برنامه,های,صداوسیما,کاسته,است Icana

غلامعلی حداد عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش آگهی های بازرگانی، اظهار کرد: متأسفانه حجم آگهی های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: درصد پخش تبلیغات در تلویزیون آنقدر زیاد شده که تأثیر منفی گذاشته است و این تأثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می شود و هم برای سایر برنامه های صداوسیماست که از هدف خود باز می مانند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند.

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet