هدر موبایل
1393/11/25 10:12:55
سرویس اقتصادی
فلاحی‌باباجان با انتقاد از بی توجهی دولت نسبت به تکمیل جاده اهر- تبریز؛

مسئولان وزارت‌راه فقط ژست مدیریتی دارند

نماینده مردم اهر و هریس با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولان نسبت به تکمیل باقیمانده جاده اهر-تبریز،گفت: مشکلی که از مردم کشته می گیرد قابل تحمل نیست.
مسئولان وزارت‌راه فقط ژست مدیریتی دارند نماینده مردم اهر و هریس با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولان نسبت به تکمیل باقیمانده جاده اهر-تبریز،گفت: مشکلی که از مردم کشته می گیرد قابل تحمل نیست. https://cdn.icana.ir/d/019/43132.jpg مسئولان,وزارت‌راه,فقط,ژست,مدیریتی,دارند Icana

عباس فلاحی باباجان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری سانحه تصادف اخیر در جاده اهر-تبریز که منجر به کشته شدن 5 معلم شد، گفت: : در حالی که دولت می تواند با تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار  به وقوع چنین حوادث تلخی که جان مردم را می گیرد پایان دهد متاسفانه مسئولان ذره ای به این موضوع مهم توجه ندارند و فقط ژست مدیریت دارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیان این موضوعات  برای مانور و انتخابات نیست و فقط به خاطر وجدان و نیاز مردم است، تصریح کرد: متاسفانه جاده اهر-تبریز به دلیل تاخیر در تکمیل در حال حاضر به صورت هفتگی کشته می دهد و به راحتی جان انسانها را می گیرد.

جاده اهر-تبریز سالانه جان 147 تن را می گیرد

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از بی‌توجهی دولت نسبت به تزریق اعتبارات لازم برای تکمیل جاده اهر- تبریز ادامه داد: این جاده سالانه 147 قربانی می‌گیرد که این رقم این رقم نصف کشته های سالانه زلزله ارسباران است و دوسالانه تعداد کشته های این جاده با کشته های زلزله برابر می شود.

وی گفت: اگر مملکت پول دارد باید همه مردم از این سرمایه ها سهم داشته باشند و چه کاری مهمتر از اینکه جلوی کشته شدن 147 نفر را بگیریم،جاده ای که با کمترین هزینه تکمیل می شود،به طلسم افتاده است.

فلاحی باباجان با اشاره به اینکه تا کنون با مصیبت،التماس وخواهش 40 کیلومتر از جاده اهر-تبریز ساخته شده است، گفت:  50 کیلومتر از این جده باقیمانده که کم هزینه ترین بخش پروژه است.

وی ادامه داد:  حتی در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی از این جاده داشتند نزدیک بود تصادف کنند و این خواست خدا بود که وزیر حاد بودن این مشکل را درک کنند اما با این وجود بازهم برای تکمیل این پروژه اقدامی نشد.

فلاحی باباجان با تاکید بر اینکه تکمیل جاده اهر-تبریز توجه ویژه می خواهد،تصریح کرد: هر ساله 29 بهمن ماه در دیدار با مقام معظم رهبری مسئله جاده اهر-تبریز را خدمت ایشان بیان می کنم و امسال هم باز نامه ای در این خصوص به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد و از ایشان طلب مدد می کنم.

مسئولان وزارت راه فقط ژست مدیریتی دارند و مستضعف مدار نیستند

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد:تکمیل جاده اهر-تبریز  که سالانه 147 کشته می گیرد ،عین جهاد و ایثار است امام تاسفانه مسئولان سیاست باز شدند  و فقط ژست مدیرت دارند آنها مستضعف مدار و خمینی مدار نیستند و این گلایه ها را خدمت مقام معظم رهبری مطرح خواهم کرد.

فلاحی باباجان با انتقاد از وعده های بی نتیجه مسئولان در مورد جاده اهر-تبریز، ادامه داد: تزریق اعتبار برای این پروژه از 40 میلیارد دلار درآمد صادرات غیر نفتی و  70 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی ممکن است و مسئولان باید در این خصوص اقدام کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با بیان اینکه جاده اهر- تبریز از سال 86 کلنگ‌زنی شده است، افزود: اگر دولت سالانه 10 کیلومتر از این جاده را تعمیر می‌کرد، تاکنون تکمیل این جاده به پایان رسیده بود.

وی با بیان اینکه جاده اهر – تبریز سالانه حدود 147 قربانی می‌گیرد، افزود: براساس قانون اساسی همه با یکدیگر برابر هستند و دولت باید با تخصیص اعتبارات عادلانه، از بروز حوادث مشابه در جاده اهر – تبریز جلوگیری کند.

فلاحی باباجان با بیان اینکه مردم ما می‌خواهند بدانند سهم‌شان از بودجه سالانه کشور، درآمدهای نفتی و مالیات‌ها چقدر است؟ تصریح کرد: آیا از تمام درآمدهای کشور 80 میلیارد تومان به شهرستان‌های اهر و هریس برای تکمیل جاده مذکور اختصاص نمی‌یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط سخت کنونی کشور که با دشمنان رودررو ایستاده‌ایم، مسئولان باید به داد مردم برسند،‌افزود: احداث جاده مذکور تنها به اندازه هزینه ایجاد یک روگذر در پایتخت بودجه نیاز دارد./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet