هدر موبایل
1394/12/14 09:31:54
سرویس اقتصادی
قاضی پور مطرح کرد:

تولید مشترک یا خالی کردن انبار خودروهای دهه 70 پژو؟/ایران باید قطب خودروسازی منطقه شود

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه قرارداد با پژو باید شفاف سازی شود،گفت:باید مشخص شود هدف از این قرارداد تولید مشترک بوده یا اینکه خالی کردن انبار خودروهای دهه ۷۰ پژو است.
تولید مشترک یا خالی کردن انبار خودروهای دهه 70 پژو؟/ایران باید قطب خودروسازی منطقه شود عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه قرارداد با پژو باید شفاف سازی شود،گفت:باید مشخص شود هدف از این قرارداد تولید مشترک بوده یا اینکه خالی کردن انبار خودروهای دهه 70 پژو است. https://cdn.icana.ir/d/019/201602103726234220.jpg تولید,مشترک,یا,خالی,کردن,انبار,خودروهای,دهه,70,پژو؟/ایران,باید,قطب,خودروسازی,منطقه,شود Icana

نادر قاضی پور درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه قراردادهای جدید منعقد شده بین ایران خودرو و پژو باید شفاف سازی شود،گفت:باید مشخص شود که هدف از انعقاد قراردادهای جدید تولید مشترک و صادرات بخشی از محصولات به نام ایران است، یا پژو تنها با هدف صادرات به ایران و خالی کردن انبار خودروهای دهه 70 خود قرارداد منعقد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: با آغاز همکاری با خودروسازان اروپایی،خودروسازان داخلی باید نسبت به توقف تولید خودروهای قدیمی و ارتقای کیفیت سایر محصولات اقدام کنند.

نادر قاضی پور در خانه ملت نادر قاضی پور در خانه ملت3406754/7/2014 2:04:00 PMhttp://media.icana.ir/Image/2014/04/65443_Thum.jpg

نادر قاضی پور در خانه ملت

شرکت های خودروساز چینی در عملکرد شان تجدید نظرکنند

قاضی پور با بیان اینکه قراردادهای جدید خودرویی باید کیفیت خودروهای داخلی را افزایش دهد،ادامه داد:انعقاد قراردادهای جدید و همکاری با خودروسازان خارجی باید گامی درجهت ارتقای کیفی صنعت خودرو ایران،برآورده شدن نیاز مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان داخلی باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید براینکه در جریان همکاریهای جدید و مشارکت با خودروسازان اروپایی خودروسازان چینی نیز باید نسبت به ارتقای کیفیت محصولاتشان توجه بیشتری کنند،

وی با اشاره به اینکه خودروسازان چینی در رقابت با خودروسازان اروپایی عقب خواهند ماند، یادآور شد: در این سالها شاید بخشی از موفقیت خودروسازان چینی در کسب بازار در ایران، تحریم‌های بین المللی بوده که به نظر می رسد با لغو تحریم‌ها، تا حدود زیادی چینی‌ها این مزیت را از دست خواهند داد از این رو باید این شرکتها در عملکرد شان تجدید نظر کنند.

شرایط رکودی صنعت خودروی ایران به دلیل نبود تنوع در تولید،قیمت و کیفیت

قاضی پور با اشاره به تداوم رکود در بازار خودرو داخل ،افزود:صنعت خودروی ایران به دلیل نبود تنوع در تولید، قیمت و کیفیت خودروها دچار شرایط رکودی شده است، اما اکنون در شرایط لغو  تحریم ها و با توجه به اینکه شرکت های بزرگ خودروسازی دنیا برای کسب بازار ایران و تولید مشترک با خودروسازان تلاش می کنند، تمامی این معایب خودروهای داخلی باید رفع شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ایران باید باید به قطب خودروسازی منطقه تبدیل شود،تصریح کرد:اکنون که در شرایط پساتحریم زمینه های سرمایه گذاری برندهای معتبر خودروسازی دنیا فراهم شده،ایران باید از این وضعیت برای انتقال فناوری،مدرن کردن و افزایش کیفیت خودروها اقدام کرده و به کشور برتر منطقه از لحاظ تولید و تعمیرات تبدیل شود./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

خبر مرتبط

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet