هدر موبایل
1395/08/21 13:06:18
سرویس اقتصادی
سبحانی فر:

خودروسازان پیش از حذف پراید وپژو 405 باید فکری برای جایگزین آنها کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه سایپا و ایران‌ خودرو پیش از حذف پراید و ۴۰۵ باید فکری برای جایگزین آنها کنند، گفت: اگر خودروسازان فکری برای جایگزین پراید و پژو نکنند، بازار داخلی را از دست داده و خودروهای چینی بازار را اشباع می کنند.
خودروسازان پیش از حذف پراید وپژو 405 باید فکری برای جایگزین آنها کنند عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه سایپا و ایران‌ خودرو پیش از حذف پراید و 405 باید فکری برای جایگزین آنها کنند، گفت: اگر خودروسازان فکری برای جایگزین پراید و پژو نکنند، بازار داخلی را از دست داده و خودروهای چینی بازار را اشباع می کنند. https://cdn.icana.ir/d/019/201611107368013179.jpg خودروسازان,پیش,از,حذف,پراید,وپژو,405,باید,فکری,برای,جایگزین,آنها,کنند Icana

رمضانعلی سبحانی فر درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بااشاره به خروج دوخوردوی "پراید"و"پژو  ۴۰۵"تاپایان سال ۹۵ ازخط تولید گفت: فناوری خودروهایی همانند پراید و پژو از رده خارج بوده  و مهندسی آن مربوط به دهه گذشته است و تنها عامل روی آوردن مردم به خرید خودروهایی چون پراید نداشتن پول بیشتر برای خودروی بهتر است، که متاسفانه مسئولان استقبال مردم از خرید پراید و سایر خودروهای اینچنینی را به مثابه کیفیت آن می گذارند.

نماینده مردم سبزوار و جوین در مجلس شورای اسلامی،با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت و کاهش قیمت خودروی ملی، افزود: همزمان با برداشتن موانع و تحریم ها و انعقاد قراردادهای جدید؛خودروسازی ملی باید در راستای جلب مشتری بیشتر اقدام به بهبود کیفیت‌ها کند.

سایپا و ایران‌ خودرو پیش از حذف پراید و 405 باید فکری برای جایگزین آنها کنند

سبحانی فر با بیان اینکه ارتقای کیفیت خودروی ملی به طور حتم رضایتمندی مشتری را موجب می شود، ادامه داد: خودروسازی های ملیباید بدانند که در صورت ارتقای کیفیت محصولات خود به بازار خارجی راه یافته و به ارزآوری برای کشور منجر می شوند و اندیشیدن به کیفیت خودرو به طور حتم در خصوص کمیت آن نیز چاره ساز خواهد بود.

وی باتاکید براینکه سایپا و ایران‌ خودرو پیش ازحذف پراید و پژو 405 باید فکری برای جایگزین آنها کنند،یادآور شد: صنعت خودروسازی توسعه‌یافته‌ترین کشورهای جهان نیز خودروهایی در کلاس قیمتی ارزان برای عرضه به طبقات متوسط و ضعیف درآمدی تولید می‌کنند، در غیر اینصورت خودروسازان بازار داخلی را از دست داده و خودرهای چینی بازار را اشباع می کنند.

ضرورت تحول در ساختار خودروسازی کشور

سبحانی فر با بیان اینکه نیاز امروز خودروسازان کشور تحقیق و توسعه است،افزود:برای تامین نظر مشتریان و افزایش کیفیت خودروهای داخلی صنایع خودروسازی باید بخش‌های کنترل کیفیت خود را به نحوی به تجهیزات و فنآوری‌های مدرن ارتقا دهند تا مردم فکر خریدن خودروی خارجی را از سر بیرون کنند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:تا زمانی که ساختار صنعت خودرویی کشور متحول نشود، مشکل هزینه های سربار و هزینه های تمام شده بالای خودروهای ایرانی و تولید بی‌کیفیت آنها حل شدنی نیست./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

خبر مرتبط

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet