هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
حاتمیان، تاکیدکرد:

صادرات آبمیوه ایرانی نیازمند بازاریابی بین المللی و نرخ صادراتی رقابتی

سرویس اقتصادی
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:بازاریابی، دیپلماسی اقتصادی،شناسایی بازارهدف با همکاری وزارتخانه های کشاورزی و امور خارجه از مولفه های جدانشدنی تداوم صادراتی است.
شنبه 4 دی 1395 ساعت 10:46
صادرات آبمیوه ایرانی نیازمند بازاریابی بین المللی و نرخ صادراتی رقابتی عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:بازاریابی، دیپلماسی اقتصادی،شناسایی بازارهدف با همکاری وزارتخانه های کشاورزی و امور خارجه از مولفه های جدانشدنی تداوم صادراتی است. https://cdn.icana.ir/d/019/201606108896440347.jpg صادرات,آبمیوه,ایرانی,نیازمند,بازاریابی,بین,المللی,و,نرخ,صادراتی,رقابتی Icana

عبدالله حاتمیان درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صادرات آبمیوه ایرانی،گفت:باتوجه به ظرفیت تولید محصولات کشاورزی بویژه مرکبات ایرانی در کشور می توان با برنامه ریزی تولیدمحور در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به طریق  فرآوری گام های اساسی برداشت.

نماینده  مردم درگز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات آبمیوه ایرانی برای ما ارزش افزوده به همراه خواهدداشت،تصریح کرد:پروسه تولید محصولات کشاورزی اگر به سمت فرآوری حرکت کند،می تواند پیامدهای اقتصادی مناسبی برای ما به همراه داشته باشد.

 وی با بیان اینکه رمز صادرات کارآمد محصولات کشاورزی تولید کیفی است که باید در اولویت قرار بگیرد،ادامه داد:زمانیکه محصول همسوبا استانداردهای کیفی بویژه درصنعت کشاورزی صادر شود، بطورحتم می توان دراین راستا شاهد تداوم صادراتی باشیم.

وی تصریح کرد:برای صادرات اصولی محصولات فرآوری شده کشاورزی باید محصولات با برند و شناسنامه  اختصاصی صادر شوند.

 عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه  صادرات آبمیوه ایرانی نیازمند بازاریابی بین المللی و تعیین نرخ صادراتی رقابتی است،گفت:بازاریابی،دیپلماسی  اقتصادی، شناسایی بازار هدف با همکاری وزارتخانه های کشاورزی و امورخارجه از مولفه های جدانشدنی تداوم  صادراتی است./

پایان پیام

 

 

 

 

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000