هدر اصلی
1396/05/02 14:06:18
سرویس فرهنگی
ذوالقدرمطرح کرد:

سیطره برندهای خارجی بر بازار پوشاک ایران/ همه دستگاه‌ها برای تبلیغات مد و لباس ایرانی همت کنند

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، معرفی محصولات ایرانی را نیازمند تبلیغات ارزان قیمت می‌داند که لازم است همه دستگاه‌ها به این حوزه ورود کنند.
سیطره برندهای خارجی بر بازار پوشاک ایران/ همه دستگاه‌ها برای تبلیغات مد و لباس ایرانی همت کنند عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، معرفی محصولات ایرانی را نیازمند تبلیغات ارزان قیمت می‌داند که لازم است همه دستگاه‌ها به این حوزه ورود کنند. https://cdn.icana.ir/d/019/201703103068273397.jpg سیطره,برندهای,خارجی,بر,بازار,پوشاک,ایران/,همه,دستگاه‌ها,برای,تبلیغات,مد,و,لباس,ایرانی,همت,کنند Icana

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بازار پوشاک نیاز جدی به ساماندهی مد و لباس وجود دارد، گفت: ساماندهی مد و لباس علاوه بر سوق دادن جامعه به سمت مصرف کالای ایرانی، سبب تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می‌شود زیرا در چنین بازاری حجم مبادلات مالی بسیار قابل توجه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه مد و لباس باید شرایطی را فراهم کرد که تولیدات ایرانی به برندهای برتر تبدیل شوند، گفت: یکی از راهکارهای تحقق این موضوع تولید کالای باکیفیت است از این رو باید اجناس مرغوب در فروشگاه‌ها عرضه شود تا مصرف کنندگان متوجه شوند که کالای تولید داخلی توان رقابت با برندهای خارجی را دارد.

وی ضمن انتقاد از اینکه امروزه برندهای خارجی با استفاده از حجم زیاد تبلیغات توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار پوشاک را در دست بگیرند، ادامه داد: این در حالیست که برخی از برندهایی که وجود دارند به طور غیرقانونی در حال فعالیت هستند از این رو باید نسبت به ساماندهی این برندها اقدام شود تا علاوه بر جلوگیری از فعالیت و کاهش تعداد برندهای غیرمجاز، زمینه رقابت و فعالیت برای تولیدکنندگان داخلی بیشتر فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در جشنواره‌هایی که توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می‌شود می‌توان به وضوح کیفیت، مرغوبیت و تنوع طرح و تولیدات داخلی را مشاهده کرد، تصریح کرد: برای معرفی محصولات ایرانی نیاز به تبلیغات ارزان قیمت است که متاسفانه این حوزه برای تولیدکنندگان خیلی گران تمام می‌شود؛ از این رو رسانه ملی، بیلبوردهای سطح شهر و فضاهای تبلیغاتی باید سهمی را برای معرفی تولیدات ایرانی در حوزه مد و لباس درنظر بگیرند تا شاهد شکوفایی این عرصه باشیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با برگزاری جشنواره‌های فصلی و فراهم کردن زمینه دسترسی راحت‌تر مصرف کنندگان می‌توان تولیدات برندهای ایرانی را به مردم معرفی کرد./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

موضوع مرتبط

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet