هدر موبایل
1396/09/29 17:45:06
سرویس فرهنگی
زاهدی:

بیماری آموزش عالی کشور پرداختن به رشته‌های نظری و تئوری بدون توسعه مهارت است

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش عالی در کشور از گذشته‌های خیلی دور تا کنون حالت نظری صرف به‌خود گرفته و دچار بیماری تئوری است، که باید به سمت مهارت‌آموزی حرکت کند.
بیماری آموزش عالی کشور پرداختن به رشته‌های نظری و تئوری بدون توسعه مهارت است رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش عالی در کشور از گذشته‌های خیلی دور تا کنون حالت نظری صرف به‌خود گرفته و دچار بیماری تئوری است، که باید به سمت مهارت‌آموزی حرکت کند. https://cdn.icana.ir/d/019/201703103869662800.jpg بیماری,آموزش,عالی,کشور,پرداختن,به,رشته‌های,نظری,و,تئوری,بدون,توسعه,مهارت,است Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،محمد مهدی زاهدی در اولین آئین دانش‌آموختگی مرکز علمی کاربردی شایان کرمان، گفت: آموزش عالی کشور باید به هدف متعالی تربیت انسان کارآمد دست یابد؛ هدف ارزشمند و سازنده‌ای  که آموزش مهارت و کارآفرینی، بیشترین کمک را به تحقق آن می‌نمایند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت جایگاه ونقش دانشگاه‌ها و مراکزعلمی کاربردی کشور تاکید نموده واظهار داشت : واحدهای علمی کاربردی باید کیفیت را ارتقا دهند، چرا که دانشگاه‌های علمی کاربردی دراین زمینه منشا اثر بوده و اکثر فارغ‌التحصیلان این مجموعه ضمن جذب در بازار کار ، درجذب سایرین نیز تاثیرگذار بوده‌اند.

وی در رابطه با آموزش عالی کشور، گفت: آموزش عالی در کشور از گذشته‌های خیلی دور تاکنون  حالت نظری صرف به‌خود گرفته و دچار بیماری تئوری است، که باید به سمت مهارت‌آموزی و کاربردی شدن حرکت کند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: برای جوانان و قشر دانشجو و اهل تحصیل، راهی جز این نیست که پس از فارغ‌التحصیلی مهارتی را کسب نموده تا بتوانند با استفاده از مهارت  جذب بازار کار شوند ./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

موضوع مرتبط

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet