هدر موبایل
1397/08/01 08:39:40
سرویس فرهنگی
میرزاده:

لزوم نظارت بر مدارس ابتدایی توسط آموزش و پرورش برای حذف آزمون های زاید

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: برگزاری آزمون های بی خاصیت در دوره ابتدایی هیچ نفعی برای دانش آموزان در این دوره ندارد.
لزوم نظارت بر مدارس ابتدایی توسط آموزش و پرورش برای حذف آزمون های زاید سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: برگزاری آزمون های بی خاصیت در دوره ابتدایی هیچ نفعی برای دانش آموزان در این دوره ندارد. https://cdn.icana.ir/d/019/201801100045181174.jpg لزوم,نظارت,بر,مدارس,ابتدایی,توسط,آموزش,و,پرورش,برای,حذف,آزمون,های,زاید Icana

سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص حذف آزمون های زاید از مدارس ابتدایی و لزوم نظارت و کنترل بر مدارس ابتدایی توسط آموزش و پرورش گفت: سخنانی که وزیر آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون های زاید در دوره ابتدایی، حذف مدارس خاص و یکسان کردن آنها و کنکور مورد تایید اعضای کمیسیون آموزش مجلس است.

لزوم ایجاد راهکارهایی برای حذف آزمون های زاید در دوره ابتدایی

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در وهله اول باید در اجرای این قوانین در خط مقدم قرارگیرد و سریعا راهکارهای جلوگیری از برگزاری این آزمون ها که هیچ نفعی برای دانش آموزان علی الخصوص دوره ابتدایی ندارد را تدوین کرده و در مدارس اجرایی کند.

مدارس خاص، آفتی در سیستم آموزشی کشور

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش از آفت بودن مدارس خاص صحبت می کند، باید سریعا و صراحتا حذف این مدارس را در اولویت قرار دهند و به نفع نظام آموزشی اقدام کنند که بطور جد اعضای کمیسیون آموزش مجلس از این اقدامات وزارت آموزش و پرورش دفاع و حمایت می کند.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: هم اکنون وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر باید قوانین را اجرا کند و صحبت ها را پایان دهند و اگر خواستار بهبودی شرایط آموزشی کشور هستند، سریعا حرف را تبدیل به عمل کنند و از برگزاری آزمون های زاید در مدارس ابتدایی جلوگیری بعمل آورند.

میرزاده در ادامه تاکید کرد:: برگزاری آزمون های بی خاصیت در دوره ابتدایی هیچ نفعی برای دانش آموزان در این دوره ندارد و باید تلاش شود که در این دوره بجای برگزاری آزمون، مهارت های زندگی به آنها آموزش داده شود.

راه های سوء استفاده مالی از خانواده ها در آموزش و پرورش مسدود شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی امر آموزش و پرورش در کشور وظیفه دارد که موانع آموزش صحیح در کشور را مرتفع کند تا سبب سوء استفاده برخی برای بدست آوردن منابع مالی از خانواده دانش آموزان نشود و هم چنین اعضای کمیسیون آموزش مجلس نیز از طرح هایی سبب ارتقای فضای علمی و آموزشی در کشور می شود را قاطعانه حمایت می کند./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet