هدر موبایل
1397/08/23 17:21:04
سرویس اجتماعی
طی جوابیه ای از سوی جمعیت هلال احمر کشور مطرح شد

پاسخ به خبر «لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی»

روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور نسبت به درخواست یکی از نمایندگان مجلس درخصوص لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی پاسخ داد.
پاسخ به خبر «لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی» روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور نسبت به درخواست یکی از نمایندگان مجلس درخصوص لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی پاسخ داد. https://cdn.icana.ir/d/019/201707104759479439.jpg پاسخ,به,خبر,«لزوم,تاسیس,شعبه,جدید,داروخانه,هلال,احمر,برای,جلب,رضایت,بیماران,سرطانی» Icana

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور نسبت به درخواست محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص «لزوم تاسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی» پاسخ داد.

 

متن جوابیه بدین شرح است:

 

مدیرعامل محترم خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)؛

با سلام و احترام؛

در پی انتشار مطلبی با عنوان "لزوم تأسیس شعبه جدید داروخانه هلال احمر برای جلب رضایت بیماران سرطانی" روز دوشنبه ۲۲ آبان ۹۷، پیرامون آنچه جناب آقای محمد جمالی نوبندگانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، درباره ازدحام بیماران در داروخانه هلال احمر برای دریافت دارو عنوان شده. مستدعی است دستور فرمایید به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به انتشار متن جوابیه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل اقدام فرمایند.

با توجه به مشکلات پیش آمده در فضای عمومی کشور و افزایش ۳۰ درصدی رجوع به داروخانه مرکزی و تک نسخه ای هلال احمر این داروخانه به دلیل محدودیت مکان دچار مشکلاتی در ارائه خدمت به مراجعه کنندگان شد که به دلیل اهمیت موضوع مسئولان ارشد جمعیت برای حل مشکلات پیش آمده وارد عمل شدند. در همین راستا دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر نیز در بازدید از داروخانه مرکزی و تک نسخه ای هلال احمر به همراه تیمی از شبکه خبر، مشکلات و مسائل بیماران و مراجعین به داروخانه ها را مورد بررسی قرار و قول مساعد داد تا در اسرع وقت نسبت به اصلاح فرآیندها و همچنین افزایش باجه های پذیرش بیماران اقدامات موثری انجام شود.

پس از گذشت حدود ۳ هفته. شبکه خبر مجددا پیگیر اقدامات و اصلاح فرآیندها شدند و براساس گزارش تهیه شده و انعکاس گسترده آن توسط شبکه خبر از داروخانه ها و مصاحبه مستقیم با مردم، نشان از تغییرات و اصلاحات اساسی و ارائه خدمات مناسب به بیماران بوده و همچنین حکایت از رضایت نسبی مردم داشت.

با توجه به افزایش باجه های پذیرش، تحول دارو، تأییدیه UID، اختصاص دو میز خدمت، اختصاص فضایی مناسب و با امکانات رفاهی به شرکت های بیمه ای، اختصاص باجه ای مستقل به برخی از بیماران، افزایش تعداد صندوق ها، فعالتر نمودن شعبه بانک سپه، اضافه شدن فضای انتظار و نشیمنگاه ها و سایر اقدامات انجام شده، موجب گردید صف های طولانی کاهش یافته و مدت زمان انتظار برای تحویل داروها کاهش یابد.

شایان ذکر است اکثر موضوعات و مشکلات مطروحه توسط مردم از قبیل تغییر قیمت دارو، موضوعات بیمه ای، کمبودهای احتمالی دارو و ... خارج از حیطه وظایف داروخانه ها بوده و جمعیت هلال احمر بیش از پیش توان خود را برای تأمین داروهای مورد نیاز مردم معطوف کرده است.

علی ایحال در حال حاضر جمعیت هلال احمر در مرکز شهر تهران (خیابان طالقانی) داروخانه مرکزی و تک نسخه ای (فوق تخصصی) و در شرق تهران داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس را برای ارائه خدمات به بیماران در اختیار دارد. از این رو جمعیت هلال احمر آمادگی دارد در صورتی که وزارت محترم بهداشت مجوزهای لازم برای راه اندازی داروخانه را به این جمعیت بدهد. در غرب تهران شعبه ای از داروخانه هلال احمر را راه اندازی و خدماتی در شأن مردم عزیز ارائه کند./

 

پایان پیام

 

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet