هدر اصلی سایت
PrintPageچاپPrintPageچاپ با عکس ToFriendارسال به دوستان Whatsapp google_plus Line twitter
قنبری:

4 هزار دستگاه اتوبوس شهری پایتخت در انتظار نوسازی/ اتوبوس‌های برقی راهکار اساسی برای کاهش آلودگی هوای تهران

سرویس اجتماعی
مشاور پارلمانی شهرداری تهران با بیان اینکه ضرورت نوسازی  چهار هزار دستگاه اتوبوس در کلان شهر تهران برای ایمنی و سلامت شهروندان الزامی است،گفت: تکرار حادثه دردناک دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با عدم رفع فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری  در حوزه شهری امکان پذیر است.
سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 07:37
4 هزار دستگاه اتوبوس شهری پایتخت در انتظار نوسازی/ اتوبوس‌های برقی راهکار اساسی برای کاهش آلودگی هوای تهران مشاور پارلمانی شهرداری تهران با بیان اینکه ضرورت نوسازی  چهار هزار دستگاه اتوبوس در کلان شهر تهران برای ایمنی و سلامت شهروندان الزامی است،گفت: تکرار حادثه دردناک دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با عدم رفع فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری  در حوزه شهری امکان پذیر است. https://cdn.icana.ir/d/019/201801102339243719.jpg 4,هزار,دستگاه,اتوبوس,شهری,پایتخت,در,انتظار,نوسازی/,اتوبوس‌های,برقی,راهکار,اساسی,برای,کاهش,آلودگی,هوای,تهران Icana

 داریوش قنبری درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت درباره وضعیت فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهر تهران، گفت: یکى از مشکلات اساسی شهردارى ها در رابطه با نوسازى ناوگان حمل و نقل درون شهرى تامین اعتبارات از منابع مالی است بنابراین  الزامی است که مسئولان  با توجه به حساسیت مسئله، شهرداری را در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی یاری دهند.

4 هزار دستگاه اتوبوس شهری پایتخت در انتظار نوسازی

 مشاوره پارلمانی شهردارى تهران تصریح کرد: نوسازی 4 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده شهری که به اصطلاح  عمر مفیدشان را طی کرده اند درکلان شهر تهران الزامی است بنابراین برای جلوگیری از تکرارحوادث تلخ در جابجایی مسافرین الزامی  است که مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده در راستای نوسازی ناوگان حمل ونقل به کمک شهرداری بشتابد.

 نبود ایمنی وافزایش آلودگی هوا پیامد حضور اتوبوس‌های فرسوده در حوزه شهری

 وی ادامه داد: اتوبوس‌هاى قدیمى و فرسوده علاوه بر نبود ایمنی مناسب برحجم آلودگی پایتخت نیزمی افزایند و این درحالی است که به سادگی می‌توان با سرمایه گذاری برای استفاده از اتوبوس های همسو با تکنولوژی پیشرفته، هوای تهران را  به سمت  هوای پاک سوق داد بنابراین دراین ارتباط الزامی است که در آینده به سمت برقى کردن اتوبوسها حرکت کنیم زیرا اتوبوس‌های برقى یک وسیله حمل ونقل، مطمئن، پاک وکم آلاینده کارآمد تلقی می‌شوند.

 قنبری افزود: اتوبوسهای برقی با تنها 4 ساعت شارژ برقی توان جابجایی مسافر در حوزه شهری را به میزان 12ساعت در راستای خدمات رسانی به مسافرین رادارند  واین در حالی است که برای پیاده سازی چنین طرحی بودجه شهردارى به هر حال به اندازه کافى، کفایت نمی‌کند.

 تکرار حادثه دردناک دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با عدم رفع فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری

مشاور پارلمانی شهرداری تهران با بیان اینکه ضرورت نوسازی چهار هزار دستگاه اتوبوس در کلان شهر تهران برای ایمنی و سلامت شهروندان  الزامی است یادآورشد: تکرار حادثه دردناک دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات با عدم رفع فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری در حوزه شهری امکان پذیر است.

پایان پیام

کلید واژه ها

پیشنهاد سردبیر
اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000