خبرگزاری خانه ملت

شعار سال ۱۴۰۰ / تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها
1399/12/12 16:40:49
سرویس صحن
در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400؛

نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی/ 30 درصد وزارت ورزش؛ 70 درصد صدا و سیما

نمایندگان مجلس مقرر کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی اختصاص دهند.
نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی/ 30 درصد وزارت ورزش؛ 70 درصد صدا و سیما نمایندگان مجلس مقرر کردند که 30 درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی اختصاص دهند. https://cdn.icana.ir/d/019/202102108847916036.jpg نحوه,هزینه‌کرد,درآمدهای,تبلیغات,پخش,مسابقات,ورزشی/,30,درصد,وزارت,ورزش؛,70,درصد,صدا,و,سیما Icana

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه‌شنبه، 12اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، با بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند ک تبصره 9 ماده واحده این لایحه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (92) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره 140184 نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف 49-530000 مندرج در جدول شماره (9) این قانون به نسبت سی درصد (30%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (70%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد./

پایان پیام

اخبار برگزیده
ارسال نظر
 
نام کامل :
ایمیل :
متن :
تعداد کاراکتر 0 از 4000

آخرین اخبار
Powerd By : Tasvirnet