به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ حسن بهرام نیا در برنامه ی سؤال رادیو گفت و گو خصوص برند سازی و یا استفاده از شرکت های دارای صلاحیت خاطر نشان کرد: چنین برنامه ای توسط وزارت نفت یکی از اقدامات خوبی است که قدم های اولیه ی آن برداشته شده است.
وی اضافه کرد: برند سازی جایگاه های سوخت با هدف ارتقای رضایت مشتریان و در راستای حقوق شهروندی شکل گرفته است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بند اصل ۴۴ در خصوص رفع تصدی گری از دولت و واگذار کردن کارها به مردم اذعان کرد: برند سازی در واقع گامی اولیه محسوب می شود زیرا در راستای رسیدن به برند در مقایسه با کشورهای پیشرفته فاصله ی زیادی داریم ضمن اینکه از لحاظ نوع سوخت یعنی فرآورده های نفتی جایگاههای سوخت که باید به مردم تحویل دهیم هنوز قدرت مانور نداریم.
نماینده ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:ما با ارائه ی یک نوع سوخت به جایگاهها قدرت انتخاب را از دریافت کنندگان(مشتریان) عملا سلب کرده ایم.
وی در همین رابطه افزود: اقدامات اولیه ی ما در راستای رسیدن به برند (به معنای واقعی خودش) می باشد و بالاخره باید از یک نقطه ای شروع کرد.
بهرام نیا بنزین را کالایی استراتژیک و حاکمیتی تعریف کرد که قیمت آن توسط دولت تعیین می گردد.
وی فراهم کردن زیر ساختها با احداث پالایشگاه های متعدد در کشور و نیز ورود سوخت های گوناگون با استانداردهای خاص را در جهت برگرداندن قدرت انتخاب به مشتری و نیز اعطای قدرت رقابت به جایگاه داران بسیار مفید و سازنده ارزیابی کرد.
پایان پیام