عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت:ظرفیت همکاری شرکت‌های معتبر صاحب برند و سرمایه گذاری داخلی در کشور وجود دارد تا خودروسازان بتوانند با یک نام جدید بازارهای روز را کسب کنند.

وجود ظرفیت همکاری با برندهای خارجی در ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور / خودروسازان فعلی نیاز مردم را برآورده نکرده‌اند

سیدجواد حسینی‌ کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ایجاد قطب سوم خودروسازی در کشور، اظهار داشت: ایجاد قطب سوم در خودروسازی نیاز و یکی از ضرورت‌های کشور محسوب می‌شود، مردم مشاهده کرده‌اند که در این مدت علی رغم تلاش‌های خوب سایپا و ایران‌خودرو انتظارها برآورده نشده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم این نیاز را احساس می‌کنند که خودروسازی ایجاد شود که با برندهای اروپایی رقابت کند، گفت: این نیاز، یک نیاز جدی است که حُسن دیگر آن جهت دهی به منابع مالی سرگردان مردم به منظور سرمایه گذاری است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم سرمایه مالی خود را در موسسات سرمایه گذاری می‌کردند و این موسسات به دلیل بنگاه‌داری در محل‌های دیگر ورشکسته می‌شدند، ادامه داد: در این بخش می‌توان یک کنسرسیوم از چند شرکت ایجاد کرد تا در این بخش سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز نظارت جدی بر این مجموعه داشته باشد تا به انحراف نرود و افق 10 ساله ای را برای آن پیش‌بینی کند که ظرف ده سال محصولات تولیدی آن به اروپا صادر شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا می‌توان این قطب سوم را در قالب همکاری با برندهای معتبر دنیا دید، اظهار داشت: این ظرفیت نیز وجود دارد و می‌توان از شرکت‌های معتبر صاحب برند و سرمایه گذاری داخلی استفاده  کرد تا با یک نام جدید بتوانند بازارهای روز را کسب کنند./

پایان پیام

برچسب‌ها

آخرین اخبار