عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص های اصلی مدیریت، خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.

حمیدرضا فولادگر درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اعلام سازمان استاندارد مبنی بر نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودروها گفت:یکی از کارهایی که هر مدیریتی باید داشته باشد،رضایت مندی مشتریان است که عناوینی متعددی دارد.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی افزود:ممکن است هیچ مدیریتی نتواند صد درصد رضایت مشتری را حاصل کند و ممکن است که بعضی ازخواسته های مشتریان نیز خارج از چارچوب قانونی باشد.

فولادگر تصریح کرد:بالا بودن میزان نارضایتی مردم از سیستم خدمات پس از فروش خودروها هشداری به خودروسازان است که باید آن را بپذیرند و کار بیشتری برای جلب رضایت مشتری و بهبود خدمات پس از فروش انجام دهند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو نیز سال هااست که به تصویب مجلس رسیده و خودروسازان ملزم به اجرای آن هستند و صنعت خودرو گزارش های خود را نیز منتشر می کند؛اما باید در این قضیه بیشترمراقبت کنند و با ارتقای کیفیت قطعات و بالابردن مرغوبیت کالا و تقویت نمایندگی ها و تعمیرات بتوانند کمبودها را جبران کنند.

گفتنی است؛"سیدمحمود نوابی"رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در حال حاضر نحوه کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروسازی اصلا مورد رضایت مردم نیست.وی با اشاره به اینکه پرداخت خسارت باید یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌های خودروساز برای جذب مشتری باشد،اظهارداشت:بحث مشتری‌مداری باید در اولویت کاری خودروسازان باشد. /

پایان پیام

برچسب‌ها

آخرین اخبار