به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سامانه الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی به منظور سهولت در ثبت، پیگیری و بررسی شکایات مردمی توسط امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
![]() |
خجسته با اشاره به رونمایی سامانه الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، گفت: این سامانه با هدف ارتقای نظام سلامت و مقابله با فساد اقتصادی و اداری سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس رونمایی شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: این سامانه به صورت تحت وب طراحی شده که دسترسی به پروسه ی ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایت ها را به آسانی برای همگان بر بستر شبکه اینترنت فراهم می سازد.
![]() |
وی با تاکید بر اینکه هدف از راه اندازی این سامانه برقراری ارتباط با بدنه جامعه و مردم برای آگاهی از مفاسد اقتصادی و اداری است، ادامه داد:اطلاعات طرح شده از سوی مردم نزد اعضای فراکسیون محفوظ است و مردم می توانند تمامی اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند، تا بحث مفاسد اقتصادی و اجتماعی تعیین و تکلیف شود.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکان ثبت و پیگیری شکایت برای عموم مراجعه کنندگان شاکی از مفاسد اقتصادی و اداری فراهم است، تصریح کرد: به جهت تسهیل در روند طرح و پیگیری شکایت، در زمان طرح شکایت حوزه و موضوع شکایت مطرح شده تعیین و ثبت می شود.
![]() |
لازم به ذکر است که سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://zedefesad.parliran.ir جهت ثبت شکایات در دسترس می باشد./
پایان پیام
برای دیدن گزارش تصویری این رونمایی اینجا کلیک کنید.
![]() |